کد خبر : ۳۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
گروه خودروسازی فولکس‌واگن طی سال 2016 تحت برندهای «مان»، «اسکانیا» و «اتوبوس و کامیون فولکس‌واگن» حدود 184 هزار دستگاه کامیون و اتوبوس فروخته است.
به گزارش خودروکار، به این ترتیب فروش جهانی کامیون و اتوبوس‌ این گروه خودروسازی نسبت به سال 2015 با رشد 3 درصدی رو به رو شده است. برند مان در سال 2016 موفق به فروش 83 هزار و 200 دستگاه کامیون و اتوبوس شده که نسبت به سال قبل از آن با رشد 5 درصدی رو به رو شده است. فروش واحد اسکانیا 6 درصد افزایش یافته و به 81 هزار و 350 دستگاه کامیون و اتوبوس رسیده است. با این وجود فروش برند «اتوبوس و کامیون فولکس‌واگن» نسبت به سال 2015 حدود 17 درصد کاهش یافته و به 20 هزار و 370 دستگاه رسیده است. این مساله نشان‌دهنده مشکلات اقتصادی در آمریکای جنوبی به ویژه در برزیل است./ منبع:دنیای اقتصاد
برچسب ها: فولکس‌واگن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران