کد خبر : ۳۸۷۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
جنرال‌موتورز در نظر دارد تا در خط تولید چین تغییراتی ایجاد کند تا بتواند تمرکز بیشتری بر تولید خودروهای برقی و فناوری‌ خودروهای هوشمند داشته باشد و فروش خود را در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان افزایش دهد.
به گزارش خودروکار، این در حالی است که در طول دو دهه اخیر عملکرد جنرال‌موتورز در چین همواره در مسیر رشد بوده است و این کشور یک‌پنجم از کل سودآوری جنرال‌موتورز را تامین می‌کند. 

جولیان بلیست، مدیر جنرال‌موتورز چین به رویترز در این باره گفت که جی‌ام بنا دارد تا انرژی خود را صرف تولید کادیلاک‌های لوکس، شاسی‌بلندهای بزرگ‌تر اما با آلایندگی کمتر و تولید محصولات ارزان برای مشتریان جدید کند.

 او تصریح کرد که استفاده از فناوری‌های هوشمند و تولید خودروهای برقی می‌توانند نقش کلیدی در مسیر آتی جی‌ام برای بازار چین ایفا کنند. این تلاش‌ها بخشی از برنامه وسیع بزرگ‌ترین خودروساز آمریکایی است تا بتواند خود را همزمان با رشد رقابت در بازار چین و تغییر سلایق مشتریان تطبیق دهد.


منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران