کد خبر : ۳۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
نمایشگاه خودرو تهران در حالی بیش از دو هفته دیگر پس از 11 سال به میزبانی شهر آفتاب برگزار خواهد شد که دو خودروساز بزرگ داخلی در آن شرکت نخواهند کرد تا شوکی بزرگ به این رویداد خودرویی وارد شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پس از کلی گمانه زنی، بالاخره مجوز برگزاری نمایشگاه خودرو در پایتخت صادر شد تا پس از یک دهه و یک سال، تهرانی ها باز هم میزبان این نمایشگاه باشند.

آخرین بار، در سال 84 بود که نمایشگاه خودرو تهران برگزار و پس از آن به دلایلی از جمله بار سنگین ترافیکی، دیگر اجازه برگزاری این گردهمایی خودرویی داده نشد. در این وقفه 11 ساله، شهرستان هایی مانند مشهد،شیراز،تبریز و اصفهان، میزبان نمایشگاه خودرو شده و در این بین، مشهد به نوعی تبدیل به اصلی ترین نمایشگاه خودروهای داخلی و خارجی شد.

حالا اما نمایشگاه خودرو تهران در حالی قرار است 26 الی 30 بهمن ماه امسال و پس از چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران برگزار شود که هیچکدام از خودروسازان داخلی در آن شرکت نخواهند کرد. بر این اساس، ایران خودرو و گروه سایپا که به تازگی از نمایشگاه اصفهان بازگشته اند، با شرکت نکردن در نمایشگاه موردنظر، شوکی بزرگ را به آن وارد کردند.

گفته می شود غول های جاده مخصوص در اعتراض به محل برگزاری نمایشگاه تهران، آن را تحریم کرده اند. به گفته منابع آگاه، خودروسازان بزرگ کشور به مسوولان برگزاری نمایشگاه تهران اعلام کرده اند در صورتی که رویداد موردنظر در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شود، در آن شرکت خواهند کرد،اما با درخواست آنها موافقت نشده است.

به نظر می رسد در این شرایط، با توجه به نبود ایران خودرو و سایپا، نمایشگاه تهران به کام خودروسازان خصوصی و البته واردکنندگان تمام خواهد شد و باید منتظر ماند و دید نبود این دو خودروساز در نمایشگاهی بعدی پایتخت نیز تکرار خواهد شد؟

انتهای پیام/   
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران