کد خبر : ۳۹۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
در راستای موفقیت پایدار
شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال ۹۴ موفق به دریافت آن شده بود، برای ششمین سال متوالی، تمدید کند.
به گزارش خودروکار، ایساکو در چند سال اخیر با تلفیق هفت استاندارد مدیریتی در جهت رسیدن به یک سیستم جامع مدیریتی گام مهمی در جهت موفقیت پایدار برداشت و موفق به کسب گواهی‌نامه‌های مرتبط در این خصوص از شرکت ممیزی کننده شد. این شرکت، تنها شرکت خدمات خودرویی است که تمامی این استانداردها را با هم داراست و در آخرین ممیزی‌های صورت گرفته، موفق به تمدید این گواهی‌نامه های جامع شده است.


 این استانداردها، شامل سه استاندارد پایه، شامل مدیریت کیفیت (ISO9001)، مدیریت محیط زیست (ISO14001) و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌‌ای (45001 (ISO و چهار استاندارد دیگر با عناوینِ مدیریت آموزش برون سازمانی (ISO29993)، مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002)، مدیریت سنجش رضایت مشتریان (ISO10004) و مدیریت آموزش کارکنان (ISO10015) است که شرکت ایساکو در راستای ماموریت سازمانی خود، با تلفیق آن‌ها توانست یک سیستم مدیریت یکپارچه منحصر به فرد را پدید آورد.

تمدید گواهینامه‌های بین‌المللی به این معناست که شرکت ایساکو علاوه بر موفقیت در اثبات انطباق سیستم‌های مدیریت خود با الزامات استانداردهای مرجع و مقررات موسسات اعتبار دهنده بین‌الملل،ی توانسته است سیستم‌ها و فرآیندهای خود را به شکل مستمر بهبود بخشیده و همگام با استانداردهای روز دنیا، موفق به ارایه خدماتی با کیفیت به تمامی ذی‌نفعان، خصوصا مشتریان شود.
همچنین این شرکت توانسته است با اجرای این استانداردها در کنار سایر طرح‌ها، پروژه‌ها و اقدامات اصلاحی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کند و با کسب امتیاز ۸۳.۹ در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با صدرنشینی در این حوزه افتخار ارایه بهترین خدمات به هموطنان را به دست آورد.


منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران