کد خبر : ۳۹۷۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
شرکت آئودی اتومبیل فوق‌العاده Green Hell را در قالب محدود به بازار جهانی عرضه می‌کند.
به گزارش خودروکار، شرکت آئودی جدیدترین مدل R8 خود را در قالب تعداد محدود به جهان معرفی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت قدرتمند لقب این خودرو Green Hell است.

شرکت آئودی سعی داشت با انتخاب این نام قسمت کوچکی از جاده‌های شهر نوربرگرینگ را بزرگ بشمارد و یادگار آن را حفظ کند. شرکت سازنده همچنین با تولید تعداد محدود از خودروی مورد نظر آن را به یک نمونه ویژه و خاص تبدیل کرد. طبق اظهارات سخنگوی این شرکت، تنها ۵۰ نمونه از اتومبیل Green Hell R8 به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

این اتومبیل جدید از موتور ۱۰ سیلندری مشابه با نسخه معمولی R8 بهره می‌برد. رئیس پروژه Green Hell در مراسم معرفی این اتومبیل اظهار داشت: "هدف ما پردازش و عملکرد فوق‌العاده است. اتومبیل‌هایی همچون R8 و R8 LMS به صورت همزمان توسعه یافته بودند و خیلی از قطعات آن‌ها مشابه بود. نمونه جدید این خودرو‌ها نیز شباهتی به آن‌ها دارد در حالی که کمی در بخش قدرت موتور قوی‌تر عمل می‌کند".


رنگ‌بندی خودروی جدید و جذاب آیودی
آن طور که از نام Green Hell انتظار می‌رود، شرکت آئودی باید تنها این خودرو را به رنگ سبز عرضه کند. با این وجود سخنگوی این مجموعه اظهار داشت خریداران می‌توانند خودروی مورد نظر را در رنگ‌های سفید ایبیسی، خاکستری دیتونا و مشکی افسانه‌ای سفارش دهند.

افرادی که نسخه بسیار ویژه‌ای از این خودرو می‌خواهند می‌توانند کاپوت، سقف و ستون‌های آن را به رنگ مشکی مات درآورند. شرکت آئودی این قابلیت را برای تمامی رنگ‌‎ها فراهم ساخته است. در بخش داخلی اتومبیل نیز لوگو‌هایی با عنوان Green Hell قرار گرفته است که به مراتب دیده می‌شوند.


این اتومبیل خاص با ۶۱۱ اسب بخار به استقبال خریداران خود می‌آید و موتوری ۱۰ سیلندری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شرکت سازنده اظهار داشت قیمت نهایی برای این اتومبیل مطابق با ۲۳۴ هزار یورو یا تقریبا ۲۷۵ هزار دلار است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران