کد خبر : ۳۹۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
زمان تحویل ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس به شهرداری تهران پیش از آغاز پاییز اعلام شده بود که به علت افزایش قیمت ارز، این زمان به تأخیر افتاد.
به گزارش خودروکار، ضمن اعلام کاهش ۶۲ درصدی مجموع مسافران اتوبوسرانی در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته مجموع آمار مسافران اتوبوسرانی به طور متوسط در روز برابر با یک میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر بود اما امسال این آمار به ۶۴۰ هزار مسافر در روز کاهش پیدا کرده است.

او درباره علت تأخیر در تحویل ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس، توضیح داد: فرآیندهای انجام قرارداد زمان‌بر است و در این کنار نرخ ارز افزایش پیدا کرد و سبب ایجاد چالش با فروشنده شد.

به گفته مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه؛ تقریباً تا یک ماه آینده نخستین فاز اتوبوس‌ها یعنی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس تحویل شهرداری تهران خواهد شد. این اتوبوس و مینی‌ بوس‌ها جایگزین بخشی از ناوگان فرسوده خواهند شد.

براساس گزارش پایگاه شهر، قرارداد خرید ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی‌بوس توسط شهرداری تهران با شرکت ایران خودرو دیزل در پایان خرداد امسال نهایی شد.


منبع: ایلنا

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران