کد خبر : ۴۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
خودروکار گزارش می دهد
خبرهای رسمی حاکی از آن است کمپانی "EBR" ،که یک شرکت آمریکایی تولید کننده موتور سیکلت های شهری و مسابقه ای است، به سقوط کامل رسیده و دفتر مرکزی این شرکت، که در ایالت ویسکانسین قرار دارد ، بسته شده است. و با آغاز هفته جدید ساختار این شرکت به انحلال کامل خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، "EBR" که زاییده فکر اریک بیول، مالک این شرکت بود، بارها تا آستانه انحلال پیش رفته ولی دوباره به بازار رقابت بازگشته بود. اما اینک ورشکستی این کمپانی به تحقق پیوسته است.

این در حالیست که "EBR"  اظهار داشته است که همچنان به فعالیت در زمینه  لوازم یدکی و ارائه خدمات به مشتریان خواهد پرداخت. به بیان ساده تر این طور برداشت  می شود که اعتراف به ورشکستگی برای این کمپانی مطرح آمریکایی بسیار کار دشواری بوده است!



اصلی ترین دلیل ورشکستگی این کمپانی را  می توان سقوط نام تجاری یا همان برند کمپانی نامید که منجر به پایین آمدن آمار فروش تولیدات آن شده است. البته باید به قطع حمایت قهرمان هندی از این کمپانی که، سرآغاز پیدایش اولین مشکل بزرگ "EBR" از آن زمان بود،  نیز اذعان داشت.


نکته قابل توجه این است که این شرکت از نوامبر سال پیش شروع به تولید مدل جدیدی از لامپ های جذب کننده نور فرابنفش تحت نام « لامپ های سیاه »  کرده بود ولی حال خبر از ورشکستگی آن به گوش می رسد.




مترجم خودروکار:  علیرضا اسکندری
منبع: car.ru

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران