کد خبر : ۴۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
خودروکار گزارش می دهد؛
در حالی که آلتا موتورز مجبوبیت Zero Motorcycle را ندارد، یکی از کمپانی های تولید کننده موتورسیکلت های الکتریکی است که هفته پیش از یکی از جدید ترین پرچمداران خود به نام "Redshift" پرده برداری کرد. این موتور سیکلت می تواند بازار را تصاحب کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، نسخه قبلی این موتورسیکلت تنها در دسته motocross جای می گرفت اما نسخه جدیدش "Redshift" کاملا مناسب خیابان ها و شهر نیز هست.



آلتا موتورز 2 سال پیش با یک سرمایه گذاری 17 میلیون دلاری سرمایه گذاران تسلا، مارک تارپنینگ و مارتین ابرهارد، در Silicon Valley شروع به کار کرد. این کمپانی ابتدا تحت عنوان "BRD Motorcycles" فعالیت خود را آغاز کرد.

این کمپانی در ماه آگوست شروع به تولید 2 مدل از سری "Redshift" کرد. مدل "Redshift SM" یک موتورسیکلت شهری است و قیمت آن از 15500 دلار آغاز می شود. مدل دیگر "Redshift MX" است که در دسته motocross ها قرار می گیرد و قیمتش از 15000 دلار آغاز می شود.


بر اساس اطلاعاتی که کمپانی درباره مدل "MS" داده است، این مدل متاسفانه شباهت زیادی به مدل MX دارد و در کل یک موتورسیکلت مناسب پیست های نا هموار است که با تغییر برخی ویژگی ها تبدیل به یک موتورسیکلت شهری شده است.

مدل MS مجهز به یگ باتری 5.8 کیلو واتی است که می تواند تنها 50 مایل را با استفاده از آن بپیماید. خوشبختانه مدل به روز شده آن می تواند مسافت بیشتری را نسبت به مدل قبلی بپیماید.

کمپانی موتورسیکلت های جدید خود را در نمایشگاه "One Moto Show" در شهر اُرگان ایالت پرتلند به نمایش خواهد گذاشت.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: electrec.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران