کد خبر : ۴۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
شرکت اتو واز روسیه اعلام کرد: به طور رسمی صادرات خودروهای تولیدی خود را به چین آغاز کرد و به رغم اعمال مالیات 83 درصدی استقبال بالایی در این کشورها دارد.
به گزارش خودروکار، شرکت خودروسازی روسیه «اتو واز» از آغاز رسمی فروش محصولات این شرکت در بازار چین خبرداد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که فروش خودروهای خود در بازار امارات را نیز کلید زده است. 

اقدام این خودروساز روس با هدف به دست آوردن سهمی از بازار خودروی چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان و همچنین به دست گرفتن بخشی از بازار خودروی خاورمیانه است.

خودروهای صادراتی روسیه به بازار چین در حال حاضر شاسی بلند لادا است که در قزاقستان مونتاژ می‌شود.

یک منبع آگاه در خودروسازی آسیا که مونتاژ کننده محصولات اتو واز روسیه در قزاقستان محسوب می‌شود، گفت: از ماه ژانویه صادرات این خودرو به بازار چین آغاز شده و در این مرحله تنها شاسی بلند لادا به چین صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه تعرفه‌های گمرکی اعمال شده برای واردات این خودرو به چین حدود نیمی از قیمت نهایی این خودرو را شامل می‌شود، لادا همچنان در بازار چین رقابت‌پذیر خواهد بود.

تعرفه واردات این خودرو به چین حدود 83 درصد است. 

این منبع آگاه تاکید کرد: تعرفه واردات لادای شاسی بلند به امارات پایین‌تر است و بازار این کشور برای این خودرو باز بوده و قیمت آن نیز پایین‌تر خواهد بود. 

فروش محدود ولی مداوم این خودرو به بازار امارات در دستور کار این شرکت است. خودروی شاسی بلند لادا 4*4 در بازار روسیه حدود 8550 دلار معادل 32 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.


منبع: فارس
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران