کد خبر : ۴۱۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
شرکت خودروسازی فوردموتور در حال راه‌اندازی پلت‌فرم دیجیتال جدیدی است که به وسیله آن خودروهای دست دوم را بفروشد.
به گزارش خودروکار، این تلاشی است برای دستیابی به آرزوی دیرینه این خودروساز در جهت دستیابی به سهم بیشتر در استارت‌آپ‌هایی که مورد استقبال مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران باشد. قرار است این پلت‌فرم به ۳ هزار و ۱۰۰ نمایندگی خودروسازی فورد اجازه دهد تا ورودی خودروهای دست دوم خود را ثبت کنند و در بازار دیجیتال به فروش بگذارند. 

روسای فورد در نشستی سه روزه که به‌صورت مجازی تشکیل شد این استراتژی جدید را رسما اعلام کردند.

 سخنگوی فورد گفت: «نمایندگی‌های فورد رقابت روزافزون در زمینه خرید و فروش خودروهای دست دوم را احساس کردند و به این نتیجه رسیدند که نمایشگاه‌ها باید در کنار فروش دیجیتال بتوانند برای این شرکت برتری رقابتی ایجاد کنند.»


منبع: دنیای اقتصاد

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران