کد خبر : ۴۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (12)
میتسوبیشی اعلام کرد که با ارائه شاسی بلند جدیدش در هشتاد و هفتمین نمایشگاه خودرو ژنو، آینده پیش روی شاسی بلند ها را به نمایش خواهد گذاشت. یک پدیده جدید که برای رقابت با هم رده هایش آمادگی کامل دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این خودرو دارای تکنولوژی جدید دو دیفرانسیل به نام AWC  است و نسل جدیدی از موتور های توربوشارژ را که توسط مهندسین ژاپنی ساخته شده است ارائه می دهد.با توجه به صحبت های آقای کازو یانو، طراح ارشد میتسوبیشی، انتظار می رود که این شاسی بلند ویژگی های مشترکی با دیگر مدل های مفهومی مثل "eX Concept" و "Grand Tourer" داشته باشد.


آقای دُن سورینگن معاون اجرایی این کمپانی گفت: این بهترین خودرویی است که میتسوبیشی در طول تاریخ تولید کرده است. شاید این حد نهایی آنچه که می خواهیم نباشد اما قطعا یکی از بهترین های ما است."


این خودرو از نظر ابعاد کاملا با مدل اوتلندر کنونی بازار مطابقت دارد. میتسوبیشی قصد دارد تا در طی سال های آینده در ابعاد دو مدل Outlander و Outlander Sport تغییر ایجاد کند. این کمپانی قصد دارد تا ابعاد یکی از این دو مدل را افزایش داده و دیگری را کاهش دهد تا این مدل مفهومی جدید میان این دو قرار گیرد و خلا را پر کند. میتسوبیشی مدت ها بود که درباره شاسی بلندی جدید صحبت می کرد.

اکنون با ارائه این مدل مفهومی جدید می توانیم بفهمیم که آن خودرویی که این کمپانی ژاپنی وعده داده به چه شکل خواهد بود. طبق صحبت های سخنگوی این کمپانی، مدل Outlander PHEV که یک خودرو هیبریدی است، طی سال آینده وارد بازار آمریکا خواهد شد. آقای سورینگن اضافه کرد که تولید این شاسی بلند از اواخر امسال آغاز خواهد شد. اینگونه است که پس از سال ها انتظار ما شاهد یک شاسی بلند هیبریدی از میتسوبیشی خواهیم بود.








گفتنی است شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی، محصولات این شرکت را در ایران عرضه می کند.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: autoblog.com


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران