کد خبر : ۴۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
"خودروکار" گزارش می دهد؛
طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده مدیران خودرو رسما آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، امیر حسن امیری با اشاره به جزییات طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده گفت: شرکت مدیران خودرو برای طرح جایگزینی خودروهای کارکرده خود باز هم پیش قدم شد و از طریق این طرح خودروهای کارکرده خود را از مشتریان با قیمت مناسب می خرد.



او ادامه داد: معمولا خودروهای کارکرده در بازار قیمت مناسبی ندارد و عموما مشتریان متضرر می شوند اما در این طرح خودروهای کارکرده در کیلومترهای مختلف و مدل های گوناگون با قیمت مناسب و کارشناسی شده خریداری می شود.

امیری با اشاره به تسهیلات این طرح برای مشتریان گفت: مشتری با تسهیلات ویژه هم می تواند خودرو خود را بفروشد و هم با تسهیلات مناسب تر خودرو جدید خریداری کنند.

او ادامه داد: در خدمات پس از فروش ۱۰ در صد تخفیف برای قطعات و برای  خرید خودروهای جدید تا ۷۰ درصد تسهیلات در نظر گرفتیم.

معاون فروش مدیران خودرو همچنین به تعیین قیمت مناسب برای خودروهای کارکرده برای خرید و فروش گفت: با قیمت های مناسب و کارشناسی شده ای که در نظر گرفتیم هم خودروهای کارکرده خود را با قیمت مناسب می خریم و هم با قیمت مناسب و متعادل خودروهای کارکرده را با ۶۰ درصد تسهیلات به مشتریان می فروشیم.

همچنین امیری اظهار داشت: با ضمانت بانک سامان تسهیلات این خودروها به مشتریان اهدا خواهد شد و از سال ۸۵ به بعد تمام خودروها مشمول این طرح می شوند و ما در فاز اول ۱۰ درصد تمام خودروهای عرضه شده مدیران خودرو (حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو) در نظر گرفتیم.

امیری با  اشاره به تعمیرکردن خودروهای کارکرده و فروش مجدد آن توضیح داد و افزود: مشتریانی که قصد خرید خودرو دست دوم از ما داشته باشند با تسهیلات ۱۸ درصد و در اقساط ۴ ساله می توانند تا ۶۰ درصد قیمت خودرو را تسهیلات بگیرند و در کنار این مزیت ها خودروی تعمیر شده و از نظر فنی سالم را خریداری می کنند.

او ادامه داد: تسهیلات اهدایی هم از طریق شرکت مدیران خودرو و هم از سوی بانک سامان اهدا می شود و برای دریافت این تسهیلات اگر مشتری بعد از پروسه اعتبار سنجی مشکلی نداشته باشد فقط سند در رهن می ماند و نیازی به ضامن هم نخواهد بود.

امیری تاکید کرد: اگر مشتری خودروی دست دومی به شرکت تحویل و بعد قصد خرید خودروی صفر کیلومتر جدیدی خریداری کند، خودروی دست دوم به عنوان آورده محاسبه و بقیه مبلغ به صورت تسهیلات به مشتری اهدا و خودرو جدید تحویل داده می شود.

در همین راستا علی شریعت معاون بازرگانی شرکت مدیران خودرو نیز با اشاره به طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده گفت: مدیران خودرو برنامه ویژه ای برای رفاه حال مشتریان در خرید با قیمت مناسب و تحویل خودرو جدید در اسرع وقت تدارک دیده و تمام خودروهای ۱۰ سال اخیر شرکت می توانند برای فروش و جایگزینی اقدام کنند.

او ادامه داد: با تسهیلات مناسبی که برای  مشتریان در نظر گرفته شده تلاش می کنیم تا مشتریان قبلی خود را راضی کرده و مشتریان  وفادار خود را افزایش دهیم.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران