کد خبر : ۴۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
خودروکار بررسی کرد؛
تویوتا ادعا دارد که اولین شاسی بلند جمع و جور دنیا را با تولید مدل RAV4 در سال 1994 وارد بازار کرده است. اکنون که نزدیک به 20 سال از آن موقع می گذرد، این مدل با بروز رسانی های متعدد همچنان در بازار این خودرو ها باقی مانده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، خریداران به دنبال یک شاسی بلند جذاب و خوش ترکیب هستند که لذت رانندگی یک شاسی بلند واقعی را به آن ها بدهد. مدل "C-HR" تویوتا خودرویی است که برای رقبایی همچون سئات آتکا و نیسان قشقایی مشکلاتی جدی به وجود آورده است.

در این کلاس از خودرو ها، پیشرانه های دیزلی بسیار طرفدار دارند اما این سه مدل از این سه کمپانی با وجود داشتن پیشرانه هایی بنزینی دارای کارایی و بازدهی بسیار خوبی هستند. اکنون به بررسی این 3 خودرو می پردازیم:


تویوتا C-HR

هیچ گزینه دیزلی برای پیشرانه این خودرو وجود ندارد و دارای دو مدل بنزینی توربوشارژ و هیبریدی است که مدل هیبریدی با همان کارایی و قدرت میزان آلایندگی کمتری دارد. همچنین، مدل هیبریدی با 20.995 دلار گران قیمت تر از مدل بنزینی است.






سئات Ateca


این خودرو یکی از رقبای تویوتا است که باید آن را شکست بدهد. این خودرو با داشتن کارایی، فضای زیاد، ظاهری زیبا و عملکردی بسیار خوب رانندگان مجله "اتو اکسپرس" را تحت تاثیر خود قرار داده است و یکی از بهترین های کلاس شاسی بلند های جمع و جور است. این خودرو 20.125 دلار قیمت دارد و دارای یک پیشرانه 1 لیتری است.





نیسان قشقایی

نسل دوم این خودرو از سال 2013 که وارد بازار تا کنون پر فروش ترین مدل در میان هم رده های خود است. این در حالی است که قشقایی طی چند سال اخیر 2 بار عنوان بهترین شاسی بلند را از مجله "اتو اکسپرس" دریافت کرده است.





مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: autoexpress.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران