کد خبر : ۴۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
شرکت سایپا دیزل به مناسب 22 بهمن ، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شرایط پیش فروش کشنده کاوه (4X2)را اعلام کرد.
به گزارش خودروکار، در طرح پیش فروش کشنده کاوه  (4X2)که به دو روش پیش فروش نقدی و لیزینگی اعلام شده است،  شرکت سایپا دیزل اقدام به اعلام قیمت قطعی و شرایط پیش فروش نقدی و لیزینگی کشنده KT420 4X2  نموده است.

شرکت سایپا دیزل در طرح جدید پیش فروش نقدی کشنده کاوه ، میزان سود مشارکت سالیانه را بر اساس پیش پرداخت های اولیه و تکمیل وجه باقی مانده ، 23 و 24 درصد و  زمان تحویل آن را خرداد ماه 96 اعلام کرده است.

همچنین شرکت سایپا دیزل در طرح پیش فروش لیزینگی کشنده کاوه ( 4X2) تا سقف 70 درصد قیمت خودرو تسهیلات خرید در نظر گرفته است ضمن اینکه در این روش ، سود مشارکت سالیانه 16 درصد بوده و قرار است در تیرماه 96 تحویل متقاضیان شود.

کشنده کاوه ( 4X2) از محصولات تولیدی در شرکت سایپا دیزل است  که قرار است با استاندارد آلایندگی یورو 4 و فیلتر دوده DPF به متقاضیان عرضه شود .این کشنده که از خدمات پس از فروش گسنترده ای برخوردار است دارای  موتوری با قدرت 420 اسب بخار و گیربگس ZF  آلمان است.

گفتنی است کلیه متقاضیان کشنده کاوه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کلیه نمایندگی های مجاز فروش شرکت سایپا دیزل و یا به آدرس اینترنتی : WWW.Saipadiesel.ir مراجعه نمایند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران