کد خبر : ۴۳۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مرد مردم آزاری که به سمت رانندگان سنگ پرتاب می کرد به سزای عمل خود رسید.
به گزارش خودروکار، مطمئنا هر عملی که انجام می‌دهیم بازخوردی مثبت یا منفی برای ما به همراه دارد. اگر این عمل، عملی مثبت باشد حاصل آن نتیجه‌ای مثبت برای ما خواهد داشت و بالعکس. مثلا کمک به دیگران یا آزار آن‌ها، مهربانی با حیوانات یا آزار و کشتن آن‌ها.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عاقبت مردم آزاری یک فرد مزاحم را به تصویر می‌کشد. این مرد که با پنهان شدن در پشت خودرو‌های عبوری اقدام به پرتاب سنگ به سمت رانندگان خودرو‌های لاین مخالف خیابان می‌کرد توسط یکی از رانندگان تنبیه شد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این مرد که هویتش مشخص نشده در حال پرتاب سنگ به رانندگان لاین مخالف خیابان دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این مرد پس از پرتاب سنگ، همه را عادی جلوه داده و سپس با نزدیک شدن خودروی دیگر همین عمل (پرتاب سنگ) را تکرار می‌کند.

لحظاتی بعد راننده‌ای که سنگ به سمت او پرتاب شده در وسط خیابان دور زده و سپس با حرکت به سمت این مرد مردم آزار، او را به هوا پرتاب می‌کند. هنوز مکان دقیق وقوع این حادثه مشخص نشده، اما این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو که نخستین بار در توئیتر منتشر شد تاکنون بیش از پنج هزار بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اگرچه اقدام راننده مورد تایید نیست، اما این مرد باید بداند هر کنشی، یک واکنشی به همراه دارد و هر کسی دیر یا زود مجازات و پاداش اعمالش را دریافت می‌کند.»



منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران