کد خبر : ۴۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
خودروکار بررسی کرد
چهارمین همایش بین المللی خودرو تهران در حالی امروز آغاز به کار می کند که به نسبت سالهای گذشته در وسعت بیشتری چه از لحاظ محتوایی و چه از لحاظ حضور مهمانان معتبر خارجی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو امروز با حضور مدیران معاون اول رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان و مدیران عامل شرکتهای خودروسازی و واردکننده خودرو امروز در مرکز همایش های برج میلاد استارت می زند و تا فردا عصر با برگزاری همایش، میز گردهای تخصص و کارگروه های ویژه برای ادامه مذاکرات خودرویی ادامه دارد.

گفتنی است همایش امسال با یک تفاوت نسبت به 3 دوره قبلی برگزار خواهدشد و آن هم پررنگ شدن بحث خدمات پس از فروش در کنار فروش و مذاکرات خودرویی خواهد بود.

گرچه همایش های قبلی به نسبت انتظار چنگی به دل نزد و در کنار حرفها و سخنرانی های جذاب شاید خروجی خاصی را در صنعت خودرو نشان نداد اما امسال شرایط متفاوت است و در یک سالگی برجام هم شرکتهای ایرانی به دنبال نهایی کردن شرکای تجاری خود هستند و هم شرکتهای خارجی دیگر نمی خواهند بیش از این بازار تشنه خودرو ایران را از دست بدهند و از رقبای به خصوص فرانسوی خود عقب بمانند.


در همین راستا ساسان قربانی دبیر همایش هم با اشاره به مثبت بودن برگزاری این همایش در صنعت خودرو کشور گفت: 3 دوره گذشته  اگر چه از لحاظ انتظار ما در سطح عالی برگزار نشد اما برای صنعت خودرو کشورمان بسیار مفید بود و ما به دنبال آن هستیم در این همایش خبرهای خوشی به گوش مردم و صنعتگران حوزه خودرو برسد.

او ادامه داد: 2 هفته اخیر خبرهای بسیار خوشحال کننده ای از قراردادهای جدید، شرکای جدید و ورود محصولات جدید به بازار ایران رسانه ای خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید خروجی همایش چهارم چقدر به اوضاع و احوال صنعت دوباره روی دور افتاده خودرو کشورمان کمک می کند و از لحاظ کیفیت، توسعه محصول و ورود شرکا و صاحب نام های صنعت خودرو جهان به ایران چقدر می تواند موثر عمل کند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران