کد خبر : ۴۳۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
نمونه اولیه Opel در حال آزمایش یک پیشرانه هیبریدی پلاگین است.
به گزارش خودروکار،چند روز قبل اوپل آسترا ۲۰۲۲ رونمایی شد و اکنون عکس‌های جاسوسی از آن منتشر شده است. این خودرو از نظر ظاهری شبیه پژو ۳۰۱ طراحی شده است.

اکنون اوپل آسترا از نظر مکانیکی، از نزدیک دیده شده است. جدیدترین نسل موکا اکنون با تغییراتی همراه است و به نظر می‌رسد که آسترا از ظاهری مشابه کراس اوور کوچک آسترا L برخوردار است.

نمونه اولیه Opel در حال آزمایش یک پیشرانه هیبریدی پلاگین است. گزارش‌ها می‌گویند که این خودرو برای دو نسخه PHEV، یک مدل دیفرانسیل جلو متحرک پایه و یک all-paw hot hatch با قدرت ۲۹۶ اسب بخار در نظر گرفته شده است که احتمالاً پسوند OPC را خواهد داشت.




احتمال زیاد از همان پلتفرم EMP۲ نسل بعدی پژو ۳۰۸ استفاده می کند، اما به ظاهر طراحی کاملا متفاوتی دارد. صحبت از سبک‌های بدنه است، ۳۰۸ اخیراً به صورت واگن جاسوسی شده است، بنابراین احتمالاً فقط زمان لازم است تا شاهد بیرون آمدن آسترا اسپورت Tourer جدید و آزمایشی آن باشیم.


ما بیشتر مشخصات فنی را در مدت کمی خواهیم فهمید، زیرا ۳۰۸ کاملاً جدید در ۱۸ مارس به نمایش در می‌آید که با آرم جدید پژو کامل می‌شود. نسل بعدی اوپل آسترا خیلی عقب نمانده است، زیرا به نظر می‌رسد این نمونه اولیه از قبل آماده استتار جسورانه است، بنابراین در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به دنبال یک اکران رسمی باشید. آسترا جدید در Russelsheim آلمان ساخته خواهد شد. 




منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران