کد خبر : ۴۴۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
شرکت خودروسازی کُره ای هیوندایی برای تبلیغ جنسیس، برند لاکچری و محبوب خود، سنگ تمام گذاشت.
به گزارش خودروکار، نمایش با پهپاد برای جلب توجه، در حال تبدیل شدن به مُد روز است. جنسیس هم از این قافله عقب نمانده. برند لاکچری هیوندایی در بازار چین، پرهیاهو و خیره کننده وارد شد و با استفاده از 3,281 «وسیله ی هوایی بدون سرنشین» [drone]، لوگو و تبلیغات خود را بر فراز شهر شانگهای به نمایش گذاشت.

به یقین این رکورد دوام زیادی نخواهد آورد. رکورد قبلی استفاده از پهپاد در تبلیغات متعلق به شرکت فناوری کنترل هوشمند «دامودا» در شنژن چین است که در سپتامبر 2020 با 3,051 پهپاد به اجرا درآمد. چند روز قبل از آن هم در روسیه 2,200 پهپاد به هنرنمایی و تبلیغات پرداخته بودند.

اولین بار شرکت فناوری و سازنده تراشه و پردازشگر اینتل در ژوئیه سال 2018 در شهر فولسام Folsom  در ایالت کالیفرنیا با 2066 پهپاد، چشم ها را به سمت خود خیره کرد.

نمایش با پهپاد در شب با نرم افزارهای کوریوگرافی choreography امکان پذیر شده است. این برنامه کامپیوتری به پهپادها دستور می دهد که در چه لحظه ای در کدام موقعیت چه شکلی به خود بگیرند. هماهنگی این پهپادها و جلوگیری از برخورد آنها کار پیچیده ای است که به کمک هوش مصنوعی و فناوری های جدید ممکن شده است.

شواهد نشان می دهد که این رکورد هیوندایی دوام زیادی نخواهد آورد و یک شرکت دیگری پیدا می شود که تعداد بیشتری از پهپادها را برای تبلیغات به خدمت بگیرد. این تصاویر خیره کننده ای که پهپادها در آسمان خلق می کنند، حاصل پیشرفت هایی است که در همین چند سال اخیر به وجود آمده است. این ولخرجی رباتیک تازه شعله ور شده و به این زودی از چشم ها نمی افتد.



منبع: سایپانیوز

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران