کد خبر : ۴۴۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
VW در تلاش برای دستیابی به ۵۰ درصد از فروش سالانه خود با وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی تا پایان سال است.
به گزارش خودروکار، ساخت خودروهای الکتریکی توسط فولکس واگن شروع شده و ID.۶ بزرگترین عضو از سری EV اختصاصی این شرکت است. این SUV کاملاً الکتریکی است که به طور انحصاری در چین موجود دارد که خودرویی بزرگتری از نمونه ID.4 است. این خودرو با ۵ صندلی، به صورت محدود در دو نسخه جداگانه در دسترس است.

ID.۶ از نظر مکانیکی، تقریباً یکسان با ID.۴ است و بیشترین تغییرات قابل توجه در چراغ‌های جلو LED است. چراغ‌های عقب به همراه ضربه گیر‌های منحصر به فرد است. دقیقاً مانند ID.۳ و ID.۴، سواری جدید EVS بر روی پلت فرم MEB گروه VW با Skoda Enyaq iV و همچنین آئودی Q۴ E-Tron و Q۴ Sportback E-Tron مشترک است.

برای جای دادن در ردیف سوم، VW ID.۶ تا ۴۸۷۶ میلی متر (۱۹۲ اینچ) را کشیده است، بنابراین آن را تقریباً ۳۰۰ میلی متر (۱۱.۸ اینچ) بلندتر از ID.۴ کرده است. اکنون اندازه آن ۲۹۶۵ میلی متر (۱۱۶.۷ اینچ) است که هنوز هم در واقع کمی کوتاه‌تر از هیوندای Ioniq ۵  است. فولکس واگن ID.۶ را با انتخاب بین شش یا هفت صندلی در چین به فروش می‌رساند در حالی که اندازه چرخ‌های آلیاژی از ۱۹ تا ۲۱ اینچ است.



مدل پایه با یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب و توسعه ۱۷۷ اسب بخار کار خود را انجام خواهد داد. اگر خریداران نسخه ۲۰۱ اسب بخار را ارتقا دهند، برای سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۹.۳ ثانیه یا دو دهم ثانیه سریعتر کافی خواهد بود. به مدل دو موتوره قدم بگذارید و قدرت به ۳۰۲ اسب بخار  و ۲۲۹ پوند فوت گشتاور می‌رسد، که برای یک سرعت حداکثر سرعت در ۶.۶ ثانیه مناسب است.

ما انتظار داریم این پیکربندی دو موتوره و چهار چرخ متحرک در ID.۴ GTX که اخیراً معرفی شده است، نصب شود. منطق به ما می‌گوید که مدل کوچکتر با توجه به وزن پایین‌تر، به عنوان ID سریعتر خواهد بود. ۶ به مقیاس ۲۲۸۰ کیلوگرم اشاره می‌کند. نسخه‌های Crozz و X از SUV برقی هفت نفره با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت کنترل می‌شوند.



ID.۶ با یک باتری پایه ۵۸ کیلووات ساعت و یک بسته بزرگتر ۷۷ کیلووات ساعت ارائه می‌شود که به ترتیب دارای آب کافی برای ۴۳۶ و ۵۸۸ کیلومتر است. بخاطر داشته باشید که این محدوده‌ها براساس NEDC چین ساخته شده اند، بنابراین اگر SUV برقی هرگز به ایالات متحده و / یا اروپا بیاید، دامنه رسمی به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود.



VW در تلاش خود برای دستیابی به ۵۰ درصد از فروش سالانه خود با وسایل نقلیه کاملاً الکتریکی تا پایان سال، کمتر از هشت مدل دارای شناسه در چین راه اندازی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران