کد خبر : ۴۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
توسط مایان خودرو صورت گرفت؛
شرکت مایان خودرو کامیون های سبک فوسو را در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی و عرضه کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، علی جعفری مدیرعامل مایان خودرو با اشاره به رونمایی کامیونهای ۵، ۶ و ۸ تن فوسو در نشست خبری با خبرنگاران گفت: دایملر مالک برند فوسو ژاپن هست و در سالهای اخیر بیشترین حجم تولیدات دایملر مربوط به کامیون های فوسو بوده است.



او ادامه داد: بین تمام تولید کنندگان خودروهای سنگین، فوسو به کیفیت، طراحی زیبا، خدمات پس از فروش بسیار مناسب و امکانات بین تمام برندها مطرح است.


مدیرعامل مایان خودرو گفت: در فاز اول همکاری سرمایه گذاری انجام نشده و فعلا محصولات به صورت سی بی یو و وارد می شوند.


او ادامه داد: شرکت مایان خودرو نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش فوسو در ایران است و ما ۱۸ نمایندگی برای فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران راه اندازی کردیم.


جعفری با اشاره به میزان عرضه محصولات فوسو در بازار ایران گفت: براساس شرایط بازار واردات و عرضه انجام خواهد شد و در فاز اول یک مدل ۵ تن ۲ مدل ۶ تن و یک مدل ۸ تن عرضه می شود.


او در مورد کیفیت این محصولات گفت: در حوزه خودروهای تجاری ۵ تن بالاترین قدرت مربوط به این خودرو است و در مدلهای ۶ و ۸ تن جزو بهترین و پرقدرت ترین مدلهای خودروهای سنگین موجود در بازار ایران محسوب می شوند.



در همین راستا مدنی معاون فروش مایان خودرو گفت: این خودرو با امکانات مناسب از جمله ۲ باک با ظرفیت۱۷۰ لیتر،  ترمزهای دیسکی ۴ چرخ، لاستیک های بسیار با کیفیت، و جاذب دود اگزوز که به صورت اورجینال روی خودرو نصب شده است عرضه می شوند.

او ادامه داد: این کامیون ها با کیفیت سوختهای کشور ۵۰ هزار کیلومتر تست شده و موفق عمل کرده است.

گفتنی است این محصولات از سایت پرتغال شرکت فوسو وارد کشور خواهند شد.




انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران