کد خبر : ۴۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
توسط مديرعامل شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران اعلام شد
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مراسم اختتامیه چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران به ارائه گزارش آخرین نتایج ارزیابی انجام شده از شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودرو شرکت پرداخت.
به گزارش خودروکار، اشکان گلپایگانی با بیان اینکه معیارهای سنجش وضعیت این شبکه در سال 94 سختگیرانه شده است، عنوان کرد: با توجه به تاکید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، ارائه خدمات پس از فروش صنعت خودرو باید به سطح جهانی نزدیک شود.

وی افزود: بررسی های سنوات گذشته مشخص کرده که برخی شاخص ها در الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تا مرحله طرح ريزي در  شرکت های عرضه کننده خودرو به خوبی اجرا می شود اما در سطح نمایندگی های مجاز بخشی از آنها اجرایی نشده است که این موضوع در آخرین بازنگری ضوابط و قوانین خدمات پس از فروش مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ادامه داد: از جمله این شاخص ها ضوابط مربوط به ضمانت، پذیرش و ترخیص خودرو، برنامه ریزی تامین قطعات یدکی و رسیدگی به شکایات مشتریان اشاره کرد که هدف گذاری انجام شده براي سال آينده توسعه اثر بخشي در اجراي اين شاخص هاست.

گلپایگانی با اشاره به روند كاهشي تعداد عيوب مشاهده شده در سه ماهه اول مالکیت خودرو(شاخص IQS) گفت: اين شاخص از عدد ٤.٣٢ در سال ٩٤ به ٣.٨٥ رسيده است. هر چند این امر نشان دهنده رشد کیفیت تولیدات در صنعت خودرو کشور نسبت به سالهاي گذشته می باشد ليكن ميانگين صنعت، كماكان فاصله محسوسي تا سطوح كيفي مورد انتظار دارد.

در پایان این مراسم از نمایندگی های برتر شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودرو و کارشناسان برتر نمایندگی ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران