کد خبر : ۴۵۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
وزیر راه وشهرسازی گفت: بسیاری از جابجایی‌ها از طریق حمل‌ونقل عمومی با توجه به رعایت کامل دستورالعمل‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

به گزارش خودروکار، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از سفرها در جاده های مختلف بین شهری مربوط به خودروهای شخصی است، گفت: در همین راستا و با توجه به اینکه مدیریت خودروهای شخصی امکان پذیر نیست و همین امر باعث جهش ویروس کرونا می شود در نتیجه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت سراسری برای تعطیلات عید فطر در نظر گرفته است.

او ادامه داد: بسیاری از جابجایی‌ها از طریق حمل‌ونقل عمومی با توجه به رعایت کامل دستورالعمل‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می شود.

اسلامی بیان کرد: در ایام مورد نظر به طور قطع هموطنان برای سفرهای ضروری از حمل‌ونقل عمومی (جاده‌ای، ریلی و هوایی) استفاده می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه فرمانده قرارگاه عملیات مبارزه با کرونا،‌ سفرهای شخصی جاده‌ای در بازه زمانی 21 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت ماه امسال ممنوع است، افزود: با همکاری وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی، ابلاغیه ستاد ملی کرونا با شدت این ممنوعیت اجرایی خواهد شد.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران