کد خبر : ۴۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
«خودروكار» گزارش مى دهد:
در نشست خبرى شرکت فردا موتورز و در آيين رونمايى از خودروى جديد اين شركت سومين محصول شرکت فردا موتورز، با نام «فردا ٥١١ » معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، محمدرضا آريان نژاد مدير بازاريابى شرکت فردا موتورز در اين نشست بيان كرد: فعاليت ما از سال ٩٢  آغاز و سال ٩٥ توليد با ايران خودرو را شروع كرديم. در نهايت در سال ٩٦ با يك شركت مطرح غير ايرانى وارد همكارى شديم.

وى اظهار كرد: در اين ميان تحريم ها مشكل ساز شد كه پس وضع تحريم ها ايده برند فردا شكل گرفت و در سال ٩٨ اولين محصول خود را با برند فردا وارد بازار كرديم.

آريان نژاد افزود: دومين محصول مان  یعنی خودروی SX5 كه كراس اوور شهرى بود را دى ماه سال گذشته راهى بازار كرديم و امروز ٥ ماه پس از معرفى محصول دوم،«فردا ٥١١» به عنوان سومين محصول رونمايى شد.

به گفته وى، شروع توليد این خودرو از اواخر سال ٩٩ آغاز اما براساس برنامه هاى شركت رونمايى آن به خرداد ١٤٠٠ موكول شد.

آريان نژاد اضافه كرد: فردا ٥١١، يك خودرو سدان در كلاس B+ با قيمت ٤٢٩ ميليون تومان است كه شرايط فروش اوليه تحويل ٣٠ روزه و با پرداخت نقدى صورت مى گيرد.

وى تصريح كرد: فروش محصول جديد شرکت فردا موتورز، از روز دوم خرداد با شرايط پرداخت نقدى آغاز مى شود.

آريان نژاد درباره شرايط توليد این خودرو گفت : افزایش تيراژ توليد به صورت مستمر ادامه دارد و در حال حاضر این خودرو به توليد انبوه رسیده است. 

وی ادامه داد: چهارمين مدل از خودروهاى برند فردا نيز  در نيمه دوم سال جارى رونمايى خواهد شد.

آريان نژاد تصريح كرد: شروع توليد با ٢٠ درصد داخلی سازی آغاز و تا پايان سال به ٣٠ درصد خواهد رسيد.

وى درباره سياست توليد خودرو سدان، اظهار كرد: با توجه به اينكه بيشتر خودروسازان وارد توليد خودروهاى كراس اور شده اند، برند فردا توليد سدان را انتخاب كرد. درواقع با نيازسنجى صورت گرفته این سدان مجهز و به روز با آپشن های فراوان برای تولید و عرضه در بازار انتخاب شد.

به گفته وى، طراحى اين خودرو براى سال ٢٠٢٠ و عرضه آن ٢٠٢١ انجام شد، و همزمان با عرضه جهانى، شرکت فردا موتورز نيز اين محصول را در ايران عرضه خواهد کرد.

آريان نژاد درباره خدمات پس از فروش نيز تصريح كرد:  خدمات پس از فروش دغدغه اصلى شرکت فردا موتورز است.  تا به امروز ١١٤ عامليت فعال وجود دارد كه ٢٣ عامل براى شرکت فردا موتورز بوده و قرار است تا پايان سال به اين تعداد به ٤٥ مورد افزايش پيدا كند.

وى اضافه كرد: خوشبختانه در حوزه خدمات رسانى سابقه خوبى از گذشته وجود دارد.  در حال حاضر در كنار تامين قطعات توليد به جهت رفع نگرانى مشتريان قطعات يدكى نيز تامين شده است.

به گفته آريان نژاد، عاملين فروش بايد خدمات پس از فروش را هم ارائه كنند.

وى درباره خودروهاى برقى نيز، تصريح كرد: براى توليد خودروهاى برقى نيز برنامه هاى مجزا داريم.



انتهاى پيام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران