کد خبر : ۴۵۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
ب ام و از جدیدترین محصول خود به نام M4 کامپتیشن کانورتیبل، پرده برداشته است که این خودرو اولین M4 کانورتیبل تمام چرخ محرک محسوب می شود.
به گزارش خودروکار، بی ام و  سری M۴ ۲۰۲۲  کانورتیبل با سیستم محرک چهار چرخ است که پاییز امسال در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این مدل فقط در تریم‌های رقابتی در دسترس خواهد بود و با ۵۰۳ اسب بخار قدرت ارائه می شود، یعنی ۵۹ اسب بخار بیشتر از مدل‌های قبلی ارائه می‌شود.

در حالی که M۴ کوپه و M۳ را می‌توان با یک گیربکس شش سرعته دستی سفارش داد، این کانورتیبل منحصراً به عنوان نسخه سطح بالای رقابتی ارائه می‌شود. حداکثر گشتاور 649 نیوتن متر است که از ۲۷۵۰ به ۵۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد؛ موتور در ۷۲۰۰ دور در دقیقه خط قرمز می‌گیرد.

نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸HP با منبع ZF به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. این گیربکس جایگزین هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه مدل قبلی می‌شود. سرعت صفر تا 100 کیلومتر فقط در ۳.۶ ثانیه طول می‌کشد. حداکثر سرعت 249 کیلومتر در ساعت است و می‌تواند تا 280 کیلومتر در ساعت افزایش یابد، هر دو از نظر الکترونیکی محدود هستند. دیگر هیچ دنده دستی وجود ندارد.

2022 BMW M4 Competition xDrive Convertible دارای پارچه و سریعتر است

در حالی که سیستم محرک چهار چرخ استاندارد است، سیستم تعلیق عقب می‌تواند گشتاور را با سرعت فوق العاده جابجا کند، مانند M۳ و M۴ کوپه، M۴ کانورتیبل از سری ۳ و ۴ سری معمولی به روزرسانی‌های گسترده‌ای از جمله محور جلو منحصر به فرد و سیستم‌های خاص فرمان و ترمز را دریافت می‌کند. در مجموع، تغییرات از سری ۴ معمولی به M۴ نسبت به نسخه قبلی کمتر رادیکال است. بی ام و ادعا می‌کند این به دلیل بهتر بودن مدل پایه است.

2022 BMW M4 Competition xDrive Convertible دارای پارچه و سریعتر است

ترمز‌های ترکیبی جلو و پیستون شش پیستون استاندارد بوده و سیستم ترمز سرامیکی اختیاری است. بسته اختیاری M Drive Professional وجود دارد که طبق اعلامیه مطبوعاتی، به راننده کمک می‌کند تا در دستیابی به خط ایده آل و دور کامل پیشرفت مداوم داشته باشد. 

2022 BMW M4 Competition xDrive Convertible دارای پارچه و سریعتر است

خبر بزرگ در مورد کانورتیبل M۴، صفحه نمایش جدید است که تقریباً تمام مزایای قبلی را داراست، اما وزن کمتر و ظاهر بهتری دارد و خبر دیگر یک ظاهر طراحی شده در قسمت جلویی است.  درون کابین صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی را به عنوان جلوآمپر دیجیتال می‌بینیم و صفحه نمایش ۱۰٫۲۵ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی را در وسط در دسترس قرا می‌دهد که آخرین نسخه از سیستم‌های ب ام و موسوم به iDrive۷ روی آن نصب شده است.



منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران