کد خبر : ۴۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (7)
شرکت هیوندای در حالی که تنها کمی به شروع نمایشگاه ژنو 2017 باقی مانده است، یک تیزر تبلیغاتی از مدل جدید خود، هیوندای "i30" منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این تیزر تبلیغاتی تصویری کلی از این خودرو جدید به ما می دهد که قرار است در ماه مارس در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش گذاشته شود.


پیش بینی می شود که با وجود رقبایی مثل فورد Focus و فولکس واگن Golf، این خودرو در انگلستان حدود 17.000 پوند قیمت گذاری شود.

توماس بورکل، طراح ارشد هیوندای این گونه گفت: "طراحی نسل جدید i30 دارای همان اصالت نسل های پیشین است. خطوط بدنه و طراحی آیرودینامیکی، این مدل را شبیه به خودرو های کوپه می کند."



فیلم تبلیغاتی تصویری بسیار مبهم از این خودرو را به نمایش می گذارد و نمی توان چیز زیادی از آن دریافت اما پیش بینی می شود که ظاهر این خودرو شبیه به نسل قبلی آن باشد. طبق چیز هایی که از این فیلم تبلیغاتی می توان فهمید، ارتفاع سقف ماشین نسبت به نسل قبلی آن کمی کاهش پیدا کرده است تا ظاهری اسپرت تر و مدرن تر پیدا کند.


یکی از ویژگی های بسیار کارآمد این خودرو افزایش حجم فضای داخلی آن است که نسبت به نسل قبل 17 لیتر افزایش پیدا کرده است.

از نظر پیشرانه، نسل جدید تفاوتی با نسل گذشته ندارد. این هاچبک دارای 6 گزینه برای پیشرانه است که 3 تای آن ها بنزینی و 3 تای دیگر دیزلی هستند. مدل بنزینی پایه آن دارای یک پیشرانه 1.4 لیتری با قدرت 99 اسب بخار است. گزینه دیگر موتور 1 لیتری توربوشارژ است که 118 اسب بخار قدرت دارد و دیگری یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ است که 138 اسب بخار قدرت تولید می کند.

پیشرانه های جدید نسبت به مدل های قدیمی بسیار کم مصرف تر هستند.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: autoexpress.co.uk

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران