کد خبر : ۴۶۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
رسانه مهم ترین و کارآمدترین ابزار در رسیدن به توسعه و پیشرفت پایدار و همه جانبه است.
به گزارش خودروکار، مدیر عامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو در پیامی به‌ مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، ضمن ارج نهادن به جایگاه برجسته خبرنگاران، اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی مغتنم به منظور  ارج نهادن به مقام والای قلم و توجه بیش از پیش به نقش بی بدیل رسانه به عنوان  مهم ترین و کارآمدترین ابزار در رسیدن به توسعه و پیشرفت پایدار و همه جانبه کشور عزیزمان ایران است.

متن پیام تبریک حسن جلینی به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم
ن وَ الْقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ
سوگند به نون و قسم به قلم و آنچه خواهند نگاشت.
روز خبرنگار فرصتی مغتنم به منظور  ارج نهادن به مقام والای قلم و توجه بیش از پیش به نقش بی بدیل رسانه به عنوان  مهم ترین و کارآمدترین ابزار در رسیدن به توسعه و پیشرفت پایدار و همه جانبه کشور عزیزمان ایران است.

این روز فرصتی گرانبها برای پاسداشت و تقدیر از تلاش های افراد فرهیختگانی است  که رسالت و مسئولیت خود را در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تعریف می کنند. شایستگانی که با وجود همه سختی ها و مرارت ها در قبال جامعه، کشور وصنعت احساس وظیفه می کنند و به عنوان چشمان بیدار جامعه، نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خود را به خوبی ایفاء می کنند.

بدون شک دستیابی به اهداف کلان کشور و به ویژه صنعت آپشن جز در سایه توجه ویژه به رسانه و اصحاب رسانه میسور نمی باشد.
این روز را به خبرنگاران که سربازان خط مقدم آگاهی بخشی، اطلاع رسانی موثر و شفافیت بدون محدویت هستند تبریک عرض کرده سربلندی روز افزون را برای همه ی اصحاب رسانه از خداوند منان مسئلت می کنم.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران