کد خبر : ۴۷۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (18)
لندروور تایید کرد که مدل جدید این شرکت یعنی "Velar" در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته می شود. این خودرو یک شاسی بلند کوپه است که خلا میان مدل های "Evoque" و "Sport" را پر خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در فیلم تبلیغاتی که از این خودرو به نمایش گذاشته شده است می توان دید که این مدل دارای یک سقف پانورامیک است و این که برای چراغ های عقب از تکنولوژی LED استفاده شده است.


این تصویر به دقت توسط شرکت لند روور انتخاب شده است چون جزئیات زیادی از چهره خودرو و همچنین داخل آن در اختیار ما نمی گذارد اما می توانیم این را متوجه شویم که این خودرو شباهت هایی به مدل Evoque دارد.


پیشرانه های مورد استفاده در این خودرو ترکیبی از آن هایی است که در مدل های Evoque و Sport به کار رفته است، یعنی یک موتور بنزینی چهار سیلندر توربوشارژ و یک موتور شش سیلندر دیزلی. گزینه هیبریدی هم برای این خودرو وجود دارد.

گری مک گاورن، طراح ارشد این کمپانی گفت: "این خودرو تعریفی جدید از لوکس بودن، مدرن بودن و ظرافت است."


نام این خودرو پس از 26 بار تغییر و بازنگری انتخاب شده است که ریشه آن از کلمه "Velaris" در زبان لاتین گرفته شده است که به معنای "پوشش" است.


قرار است این خودرو در تاریخ 1 مارس یعنی یک هفته زودتر از شروع نمایشگاه ژنو رونمایی شود. طبق پیش بینی ها قیمت اولیه این خودرو احتمالا از 45 هزار دلار آغاز می شود.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: autoexpress.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران