کد خبر : ۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
خاتمی در تذکر شفاهی تاکید کرد:
نماینده مردم گلپایگان در مجلس ضمن تشریح وضعیت نامطلوب اقتصادی کارخانه های تولید قطعات خودرو در حوزه انتخابیه اش، خواستار رفع موانع تولید و بروکراسی های موجود در مسیر سرمایه گذاران داخلی متقاضی فعالیت در حوزه صنعت شد.
به گزارش خودروکار، سید مسعود خاتمی در نشست علنی امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از رئیس جمهور برای قرائت گزارش امیدوارکننده در صحن در تذکر به وزیر صمت افزود: در حوزه انتخابیه ام تعدادی کارخانه تولید قطعات خودرو وجود دارند که متاسفانه در پرداخت حقوق کارگران و معوقاتشان با مشکل مواجه شده اند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم ادامه داد: طبق بازدیدی که از نمایشگاه خودروسازان داشتیم، متوجه شدیم امکان تولید قطعات باکیفیت خودرو در داخل وجود دارد، اما این قطعات از خارج وارد می شوند که این امر مانع از رشد مراکز صنعتی کشور می شود.

وی در تذکری به دولت یادآور شد: با توجه به اینکه امسال به نام رفع موانع تولید نامگذاری شده است، اما بسیاری از سرمایه گذاران با مشکلاتی در مسیر فعالیت خود مواجه هستند که به مقررات دست و پاگیر اداری و بروکراسی موجود در این حوزه بازمیگردد و این موضوع هم در مرکز و هم سایر استان ها و شهرستان ها وجود دارد که می طلبد هیات ها با جدیت این مشکل را رفع کنند.


منبع: خانه ملت

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران