کد خبر : ۴۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
خودروکار گزارش می دهد؛
بنتلی برای چهارمین سال متوالی روند صعودی فروش محصولاتش را حفظ کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت بنتلی در سال 2016 میلادی با تحویل 11023 دستگاه خودرو، رکورد فروش محصولات خود را ارتقا بخشید.  بنتلی با ثبت این رکورد، برای چهارمین سال متوالی است که بیش از 10 هزار دستگاه خودرو به فروش می رساند. آمار فروش بنتلی در سال 2015 میلادی 10100 دستگاه بود که سال گذشته با 9 درصد افزایش به 11.023 دستگاه خودرو در سال رسیده است.


در چند سال اخیر بیشترین آمار فروش این شرکت انگلیسی، در مناطق  امریکا، اروپا و انگلستان بوده است. از مدل هایی که در ثبت این رقمِ فروش و رکورد شکنی بنتلی نقش به سزایی داشته است، باید به مدل Bentayga اشاره کرد. می توان گفت که تقریبا  از تمامی بازار های جهان  برای این مدل در سال 2016 تقاضا  به ثبت رسیده است.



مشتری درجه اول بنتلی در سال 2016 ایالات متحده بود که  در مجموع 2972 خودرو تحویل این کشور داده شد. میزان فروش خودرو های بنتلی به امریکا در سال 2015، 2864 دستگاه خودرو بوده است. با توجه به این آمار می توان گفت که 25 درصد فروش  محصولات بنتلی به بازار ایالات متحده امریکا تعلق دارد.


بنتلی در سال  2016 میلادی، در اروپا رشدی 56 درصدی در فروش محصولاتش را تجربه کرد. این شرکت سال گذشته در اروپا 2676 دستگاه خودرو  به فروش رسانده است. همچنین  خاور میانه و کشور های عربی نیز یکی از خریداران ویژه ی محصولات بنتلی در سال گذشته بوده اند، چرا که  بنتلی 1239 دستگاه خودرو  نیز به خاور میانه صادر کرده است.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران