کد خبر : ۴۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
خودروکار گزارش می دهد؛
در حالی که کمتر از یک ماه تا معرفی رسمی و ورود هیوندای سوناتای جدید به بازار کره جنوبی باقی مانده است، شرکت هیوندای اولین تصاویر این خودرو را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت هیوندای سرانجام تصویری از مدل بروز شده ی سوناتا منتشر ساخت تا اولین سر نخ ها از هیوندای سوناتا 2017 بدست بیاید. تصاویر منتشر شده که سیر تحول سوناتا را نشان می دهد،  از ارایه ی ورژن توربو به همراه سوناتا جدید حکایت دارد.


در طراحی بدنه ی سوناتای جدید از نسل هفتم هیوندای Grandeur  الهام گرفته شده است. بخش جلو و عقب سوناتای جدید با تغییرات جامعی همراه بوده و به لطف این تغییرات، سوناتا نسبت به گذشته ظاهری پویا تر  به خود گرفته است.


در بخش جلویی خودرو چراغ های جدید و بروز، جلو پنجره مشبک، جلو پنجره های پایینی کوچک، سپر های کاملا تغییر یافته وکاپوت از نو طراحی شده  جلب توجه می کند. البته ورژن توربوی آن دارای جلو پنجره لانه زنبوری و سپر های متفاوت با ورژن استاندارد است.


در بخش عقبی خودرو، این چراغ های جدید و سه قسمته است که در کنار لوگوی هیوندای بر زیبایی سوناتای جدید افزوده است. همچنین درب صندوق عقب نیز از نو طراحی شده و دو خروجی اگزوز ذوزنقه شکل نیز دیده می شود. تفاوت دیگری که میان ورژن معمولی و توربوی سوناتا 2017 وجود دارد، ظاهر دیفیوزر و خروجی های اگزوز است، چرا که اگزوزهای ورژن توربو دوقلو است.


گفتی است که هیوندای سوناتا 2017 به همراه ورژن توربو کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی در کره ی جنوبی معرفی خواهد شد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران