کد خبر : ۴۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (16)
شرکت پژو کانسپت هیبریدی خود را آماده ی حضور در نمایشگاه ژنو می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت پژو جدید ترین خودروی کانسپت خود، که از پیشرانه ای هیبریدی بهره می برد، را در نمایشگاه پیش روی ژنو در معرض نمایش قرار خواهد داد. این خودوری مفهمومی یا به عبارت صحیح تر آینده نگر، Peugeot Instinct نام دارد.


Peugeot Instinct  ترکیبی از پیشرانه هیبریدی 300 اسب بخاری و تکنولوژی های مختص آینده است که با طراحی چشم نواز همراه شده است.



درون این خودوری مفهمومی هیچ شباهتی با  خودروهای امروزی ندارد و تکنولوژی های پیشرفته ای در آن به کار برده شده که شاید با برخی از آنها آشنایی نداشته باشید. یکی از امکانات عالی Peugeot Instinct، «تکنولوژی  IoT» یا همان اینترنت اشیاست.

اینترنتِ اشیاء « Internet of Things »  مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات است و در توضیح آن می توان گفت شبکه ای از اشیاء فیزیکی یا "چیز”های تعبیه شده با قطعات الکترونیکی، نرم افزار، سنسورها و اتصالات است تا آن ها توسط تبادل اطلاعات با تولید کننده، اپراتور و یا دستگاه های دیگر قادر به ارائه خدمات بیشتر باشند. این تکنولوژی  تنظیمات مربوط به حالت رانندگی، روشنایی محیط، میزان صدا و موقعیت صندلی ها را نیز شامل می شود.



نحوه‌ی باز و بسته شدن درب های این کانسپتِ شرکت پژو، با شیوه‌ی مرسوم حال حاضر دنیا متفاوت است، چرا که در Peugeot Instinct، درب ها رو به همدیگر باز و بسته می شود.
همچنین Peugeot Instinct مجهز به سیستم رانندگی تماما خودکار است و کافی است راننده بخواهد تا تمام کنترل های خودور به صورت هوشمند به خود خودرو محول شود.



در ادامه نیز شاهد تصاویر این خودوری مفهومی و رویایی پژو هستیم:










مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/



نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران