کد خبر : ۴۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
قائم مقام واردات و صادرات FAW:
قائم مقام واردات و صادرات شرکت FAW از برنامه های این شرکت برای حضور گسترده تر در بازار ایران خبر داد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به چین، لیو، قائم مقام صادرات و واردات شرکت FAW در جمع خبرنگاران از حضور گسترده محصولات این شزکت در بازارهای جهانی خبرداد و گفت: FAW در حال حاضر بیش از ۶۰ کشور صادراتی در خودروهای تجاری و سواری دارد و قرار است با تثجه به شکل گیری مثبت همکاری با گروه بهمن، همکاری هایمان با شریک ایرانی خود کسترش دهیم.


او با اشاره به رفع بسیاری از مشکلات در تجارت با شرکتهای ایرانی بعد از برداشته شدن تحریمها گفت: در حال حاضر اکثر مشکلات برای گسترش همکاری با شرکتهای ایرانی برداشته شده اما هنوز برخی از بانکها با احتیاط تبادلات مالی را انجام می دهند و نگران موقتی بودن رفع تحریمها در ایران هستند.


لیو ادامه داد: ما همکاری خوبی با طرف ایرانی خود در گروه بهمن( بهمن موتور و سیبا موتور) داریم و بسیار خوشحالیم که این شرکتها با کیفیت بالا محصولات ما را مونتاژ و با بازاریابی خوب و خدمات پس از فروش مناسب در بازار ایران عرضه می کنند.


قائم مقام صادرات و واردات FAW همچنین به برنامه این شرکت برای صادرکننده کردن سیباموتور در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: در برنامه ریزی بلند مدت خود برای بازار ایران در نظر داریم بخشی از صادرات خود را از طریق سیباموتور در منطقه انجام دهیم اما این مهم نیاز به زمان و فراهم شدن شرایط مناسب دارد.



او با اشاره به تنوع بالای تولید در شرکت FAW گفت: ما برای افزایش سهم بازار خود در چین و کشورهای صادراتی هر سال محصولات جدید و متنوعی را به بازار عرضه می کنیم و در آینده چند محصول تجاری و سواری  جدید را در بازار ایران عرضه خواهیم کرد.


در ایران قطعه سازی پیشرفته تر از خودروسازی است

قائم مقام صادرات و واردات شرکت FAW در پاسخ به سوال خبرنگار خودروکار مبنی بر اینکه در ایران قطعه سازی پیشرفته تر هست و یا خودروسازی گفت: به نظر ما صنعت قطعه سازی ایران از خودروسازی پیشرفته تر هست و ما در آینده نزدیک همکاری بیشتری با قطعه سازان ایرانی خواهیم داشت.


او همچنین یکی از مشکلات صنعت خودرو ایران را عرضه خودروهای قدیمی دانست و گفت: در ایران خودروهایی با طراحی و پلتفرم قدیمی بعد از چند سال هنوز به تولید می رسد و این باعث ضعف در صنعت خودرو ایران شده است.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران