کد خبر : ۴۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
تویوتا طی اقدامی به منظور تصمیم گیری های سریع تر برای پیشرفت هر چه بهتر در صنعت خودرو، تعداد پست ها و مدیران ارشد خودش را کاهش می دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این تصمیم پس از اینکه تویوتا در رتبه دوم بعد از فولکس واگن قرار گرفت، به منظور باز پس گیری جایگاه نخست در صنعت تولید خودرو و پیشتازی مجدد در زمینه های تکنولوژیکی مانند مصرف سوخت بهینه، گرفته شد.


با اعلام این تغییرات توسط تویوتا، آن ها اعلام کردند که پست های ارشد شرکتشان را از تعداد 11 عدد به 9 عدد به منظور تصمیم گیری های سریع تر و موثر تر کاهش خواهند داد.


کایو دُی، سخنگوی تویوتا به رویترز اینگونه گفت: "بر اساس این سیاست جدید، تنها "آکیو تویودا" به عنوان رئیس هیئت مدیره و "تاکِشی اوچیامادا" رئیس این شرکت به عنوان نمایندگان رسمی آن ها فعالیت خواهند کرد. همچنین تعداد نمایندگان مدیران نیز به منظور متمرکز کردن مسئولیت ها در کل شرکت کاهش یافتند.

این در حالیست که این سیاست شامل اعضای هیئت مدیره نیز می شود. کم تر شدن تعداد اعضای هیئت مدیره باعث می شود تا تصمیمات اجرایی سریع تر به راحت تر گرفته شود."


مدیر ارشد تویوتا اینگونه گفت: این تصمیم یک راه حل قطعی نیست اما مسلما شانس ما برای موفقیت را افزایش خواهد داد. این راه کار امری ضروری برای ماندن در این بازار رقابتی بود."
آکیو تویودا که از سال 2009 عهده دار پست مدیر عاملی این شرکت است پیش تر گفته بود که وسعت بیش از اندازه تویوتا موجب تاخیر در تصمیم گیری ها خواهد شد.

"میتسورو کاوای" از این پس معاون اجرایی کارخانه های تولیدی تویوتا خواهد شد. کاوای در سال 1960 به عنوان کارگر به استخدام تویوتا در آمد.


این کمپانی با انجام این تغییرات ریسک های بسیاری از جمله احتمال ایجاد مشکلات بیشتر در کنترل کیفیت را پذیرفته است و ممکن است با بهران هایی همانند سال 2000 مواجه شود. اما به گفته مسئولان این کمپانی تمامی این تغییرات به نفع این شرکت بوده است و برای پیشرفت و پیشتازی در دنیا به آن نیاز است.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Fortune

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران