کد خبر : ۵۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (23)
کمتر از چند روز تا بازگشایی رسمی نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو باقی مانده و این در حالی است که در گزارش ها، با عنوانِ « پربار ترین نمایشگاه ژنو تاریخ» از این نمایشگاه یاد می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در نمایشگاه ژنو امسال 180 شرکت از 62 کشور جهان حضور دارند و در این نمایشگاه 148  محصول جدید برای نخستین بار در معرض نمایش قرار خواهد گرفت و پیش بینی شده بیش از 700 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن به عمل آورند. همه ی این آمار ها از رکورد شکنی  نمایشگاه ژنو 2017 حکایت دارد و باعث شده است نمایشگاه امسال به عنوان پر بار ترین نمایشگاه تاریخ ژنو شناخته شود.



درب های نمایشگاه ژنو 2017 که امسال برای 87 امین بار بر پا می شود، از تاریخ 9 مارس به روی بازدیدکنندگان و علاقه مندان به دنیای خودرو باز خواهد شد. علاقه مندان به خودرو  طی مدت 10 روز  تا تاریخ 19 مارس این فرصت را خواهند داشت تا از جدید ترین  محصولات و تکنولوژی های دنیای خودرو  از نزدیک دیدن کنند.


 همچنین نمایشگاه در روزهای 7 و 8 مارس نیز پذیرای مطبوعات و رسانه های دنیا است. نمایشگاه خودروی ژنو که یکی از تاثیر گذار ترین و مهم ترین نمایشگاه های خودرویی سال است، خود را آماده ی حضور فیزیکی  بیش از 10 هزار روزنامه نگار و خبرنگار  کرده است.


از سوی 180 شرکت کننده در نمایشگاه امسال، بیش از 900 مدل خودرو در معرض نمایش قرار خواهد گرفت. 148 خودروی جدیدی که درنمایشگاه امسال برای نخستین بار رونمایی می شوند، خود را آماده بازدید بزرگ و 700 هزار نفری در ژنو می کنند.  در نمایشگاه پارسال 120 مدل جدید رونمایی شد و از این نظر نمایشگاه امسال پربار تر از همیشه است.


 از مدل هایی که  برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو 2017 رونمایی می شود می توان به Alpine A110،  Opel Insignia Grand Sport، Volkswagen Arteon،  SEAT Ibiza، Mitsubishi Eclipse Cross،  Range Rover Velar،  Ferrari 812 Superfast،  Ford Fiesta ST، DS 7 Crossback  و Volvo XC60  اشاره کرد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران