کد خبر : ۵۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (35)
همزمان با گشایش رسمی نمایشگاه ژنو، شرکت هوندا از مدل جدید سیویک type R رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، از وقتی که شرکت هوندا برای نخستین بار ورژن type R از مدل سیویک را روانه بازار کرد، این مدل همواره یکی از پر استقبال ترین خودرو های شرکت هوندا به حساب می آید. 


حال با آغاز بکار رسمی نمایشگاه بین المللی ژنو، جدیدترین سری از مدل سیویک type R که وعده  رونمایی از آن در نمایشگاه ژنو امسال داده شده بود؛ رسما در معرض نمایش قرار گرفته است.
 
این مدل با کیت بدنه ی تهاجمی خود، نسبت به مدل های پیشین ظاهری پویاتر و چشم نواز تر به خود گرفته است.  تعبیه ی بال جلو وعقب، هواکش کاپوت و تایرهای پهن در ایجاد تعادل این مدل خودرو  نقش مهمی را ایفا می کند و در بهبود سیستم تعلیق سیویک type R تاثیر به سزایی را داشته است. برخلاف باله بزرگی که در پشت این خودرو وجود دارد، سپر جلویی و دیفیوزر عقبی  در سایز کوچک تر به کار رفته است.
 


در زیر کاپوت سیویک type R  پیشرانه ی 4 سیلندر توربو با حجم 2 هزار سی سی  تعبیه شده است. به لطف این پیشرانه، سیویک type R دارای حداکثر قدرت 320 اسب بخار و گشتاوری 400 نیوتون بر متر است. با این مشخصات، سیویک جدید نسبت به مدل قبلی با 10 اسب بخار افزایش قدرت همراه بوده است. 


قدرت تولید شده توسط پیشرانه سیویک type R از طریق جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی به محور جلو منتقل می شود  یا به عبارت دیگر این خودروی جدید شرکت هوندا دیفرانسیل جلوست. سیویک type R جدید دو جالت  رانندگی Sport و R  را در اختیار راننده قرار می دهد. بنابر اعلام شرکت هوندا، سیویک type R جدید به زودی در بازار امریکا عرضه خواهد شد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری

منبع: otohaber.com.tr


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران