کد خبر : ۵۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو ژنو (43)
شرکت رنو خودروی کانسپ اسپورت تمام برقی جدید خود را با نام «Zoe e-Sport Concept» در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت فرانسوی رنو که فعالیت خود در زمینه ی خودرو های تمام برقی را توسعه داده است، در نمایشگاه در حال برگزاری ژنو، کانسپتی اسپورت و تمام برقی را در معرض نمایش  قرار داده است.

این مدل که ورژن اسپورت شده‌ی خودوری تمام برقی zeo e این شرکت است، « Zoe e-Sport Concept» نام دارد. به عبارت دیگر Zoe e-Sport ورژن مسابقه ای و اسپورت همان مدل تمام برقیZoe e  است و ویژگی های منحصر به فردی نسبت به مدل استاندارد و اولیه خود دارد.



از دیگر خودرو های  تمام برقی منحصر به فرد رنو که مختص مسابقات اتوموبیل رانی است باید به خودروی تمام برقی e.dams این شرکت برای مسابقات فرومولE اشاره کرد.  Zoe e-Sportنیز همچون مدل e.dams دارای سبک اسپورت است و هردوی آنها دارای رنگ بدنه ای یکسان هستند.



Zoe e-Sport دارای وزن 1400 کیلو گرمی است و 450 کیلوگرم از این وزن به باتری الکتریکی این خودرو اختصاص یافته است. وزن پایین Zoe e-Sport به سبب ساخته شدن بدنه ی این خودرو از کربن است.

این خودروی اسپورت تمام برقی بسیار زیبای شرکت رنو ظرف مدت زمان 3.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.



گفتنی است zeo e خودروی تمام برقی شرکت رنو در نمایشگاه پاریس 2016 بود که برای نخستین بار معرفی شد. این خودروی برقی در نمایشگاه تهران نیز حضور داشت و اینک شاهد حضور ورژن اسپورت آن در نمایشگاه ژنو 2017 هستیم.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران