کد خبر : ۵۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو ژنو (62)
شرکت تویوتا ورژن پرفرمانس یاریس، که نماینده‌ی خودرو های کلاس مینی تویوتا به حساب می آید را در نمایشگاه ژنو به معرض نمایش گذاشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت ژاپنی تویوتا با ره‌آورد کوچک خود، در نمایشگاه ژنو امسال حضور یافته و به عبارت دیگر نسخه‌ی حرفه ای تر یاریس را نیز به نمایشگاه در حال برگزاری ژنو آورده است. تویوتا بر این خودرو که ورژن اسپورت و پرفورمنس یاریس محسوب می شود ، نامYaris GRMN  نهاده است. GRMN مخفف عبارت "Gazoo Racing Masters of the Nurburgring”   بوده و به دارا بودن موتور مسابقه ای این ورژن از یاریس اشاره دارد.


طراحی بدنه ی Yaris GRMN  به گونه ای است که در نگاه اول به اسپورت بودن آن پی برده می شود چرا که بال های عقبِ قرار گرفته بر روی سقف و رنگ بندی آن از بخش خودروهای مسابقه ای این شرکت الهام گرفته است. این طراحی متفاوت یاریس ، با پیشرانه ی سوپر شارژر 1.8 لیتری 4 سیلندر همراه شده و ترکیب بی نظیری را برای یاریس به ارمغان آورده است.


 Yaris GRMN   به لطف این پیشرانه ی قوی، توان تولید 205 اسب بخار قدرت را داراست. بدین ترتیب Yaris GRMN در کلاس خودش، به عنوان  اولین خودروی مجهز به سوپر شارژر شناخته می شود و از رقبای سر سخت دیگر خودروی هم کلاس خود یعنیFord Fiesta ST به حساب می آید.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران