کد خبر : ۵۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
معاون سازمان راهداری خبر داد:
معاون سازمان راهداری با اشاره به اتمام 90 درصد ترمیم راههای کشور گفت: 10 درصد ترمیم راه های کشور باقی مانده که تا 25 اسفندماه به پایان خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، عبدالهاشم حسن نیا در برنامه روی خط شبکه خبر در خصوص میزان واحدهای مستقر در راه ها برای خدمات رسانی در ایام نوروز اظهار کرد: 745 واحد راهداری در مسیرهای مختلف کشور مستقر هستند تا خدمات مورد نیاز را در ایام نوروز و سفرهای نوروزی در اختیار مردم قرار دهند.

وی در ادامه افزود: نسبت به آشکارسازی بنرها و تابلوها در جاده های کشور برای سهولت تردد رانندگان اقدامات موثری صورت گرفته تا سفرها بدون خطر کمتری صورت گیرد.

معاون سازمان راهداری با بیان روند مطلوب ترمیم جاده های آسیب دیده برای سفرهای نوروزی تصریح کرد: روند ترمیم جاده های آسیب دیده برای سفرهای نوروزی تا 25 اسفند به پایان خواهد رسید و کارگاه ها تعطیل خواهد شد.

حسن نیا یادآور شد: در گروه های ترافیکی در شمال و جنوب البرز ، جاده هراز، مسیر های رفت و برگشت تونل ها، روند ترمیم بهبود یافته تا سفرها به بهترین نحو صورت گیرد.

وی با بیان اهمیت ترمیم تابلوها در مسیر راهها یادآور شد: در جهت بهبود رفاه حال شهروندان و کمتر شدن خطر در جاده های کشور ترمیم علائم افقی و عمودی نیز در دستور کار قرار داشته که در این راستا اقدامات موثری صورت گرفته است.

معاون سازمان راهداری تاکید کرد: 90 درصد راههای کشور مرتفع و ترمیم جاده ها به پایان رسیده و 10 درصد باقیمانده نیز در مراحل اجرایی و پایانی است که این مسیرها نیز تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران