کد خبر : ۵۱۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
برای ایجاد شفافیت و امکان عرضه تعداد قابل‌توجه خودروهای تولید داخل، فرآیند ثبت‌نام از متقاضیان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از 27 اردیبهشت‌ماه تا 3 خردادماه امسال انجام شد و 4 میلیون و 175 هزار و 532 نفر در سامانه یادشده ثبت‌نام کردند.
به گزارش خودروکار، در این مرحله از برنامه عرضه خودرو توسط شرکت‌های تولیدکننده داخلی، تعداد 176 هزار و 911 دستگاه در برنامه‌های مختلف فروش توسط خودروسازان عرضه شد و در تاریخ 9 خردادماه با حضور دستگاه‌های نظارتی مراسم تخصیص خودرو به متقاضیان انجام شد که نتایج اسامی برندگان از طریق سامانه ثبت‌نام متقاضیان به نشانی Sale.iranecar.com از ساعت 14 روز چهارشنبه 11 خردادماه در دسترس عموم قرار گرفت.

شیوه پرداخت هزینه‌های مرتبط با خرید هر خودرو نیز از طریق درگاه الکترونیکی شرکت مربوط انجام می‌شود که در این مرحله تمامی واجدان شرایط از تاریخ 12 خردادماه به مدت سه روز کاری تا پایان ساعت 24 روز سه شنبه 17 خردادماه مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجوه اقدام کنند.

لازم به یادآوری است فرآیند یادشده به‌منظور ثبت‌نام، قرعه‌کشی و اعلام اسامی افراد باهدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و راستی آزمایی‌های ثبت‌نام کنندگان انجام‌شده است.


منبع: شاتا

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران