کد خبر : ۵۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
مدیرعامل سایپا خبر داد:
مدیرعامل گروه سایپا گفت: سال گذشته سایپا شیوه نوینی را در خدمت رسانی ارائه کرد و امسال ادامه همان راه را خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ مهدی جمالی در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا، تصریح کرد: اگر خودرو تولید می کنیم برای رفاه مردم است و ارائه خدمات برای آن یک خدمت فوق العاده ست.

او خطاب به نیروهای امدادی این شرکت بیان کرد: نیروهای امدادی مانند سفیران سایپا با مردم برخورد کنند و ادب و احترام را الگوی رفتار خود قرار دهند.

مدیرعامل گروه سایپا ادامه داد: فرم های  نظرسنجی پس از ارائه خدمات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و سایپا براساس نظر مردم شیوه خدمت رسانی خود را اصلاح خواهد کرد. هیچ کدام از مشتریان ما نباید در نوروز از ارائه خدمات ما ناراضی باشند.

جمالی با بیان اینکه رضایت مشتریان برای ما اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد: اگر مشتریان ما در نوروز که نقطه عطف فعالیت ما است، با نگاه خوبی از سایپا جدا شوند، در توسعه بازار ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران