کد خبر : ۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
مدیرعامل سایپا:
هر سال یک محصول جدیدی به ناوگان گروه خودروسازی سایپا اضافه خواهد شد و خودروی کوییک با نام اصیل خود به زودی در بازار عرضه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران گفت: ما مدت زمان خدمت رسانی امداد خودروی نوروزی را 10 درصد افزایش دادیم و این طرح امسال از 25 اسفندماه تا 14 فروردین خواهد بود.

او ادامه داد: تعداد ناوگان و نمایندگی های خدمت رسان خود را 20 درصد افزایش دادیم و به تمام مسافران با هر نوع خودرویی که باشند خدمت رسانی انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل سایپا ادامه: در این طرح بیش از 290 نمایندگی ما در زمینه های مختلف خدمات امدادی به مسافران ارائه خواهند داد.

جمالی در مورد تولید و عرضه خودروی کوییک گفت: این خودرو با همین نام اصیل و ایرانی خود تولید و عرضه خواهد شد و تلاش می کنیم این خودرو در آپشن های مختلف از 36 میلیون تا 40 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

او در مورد میزان تولید این خودرو و احتمال جایگزین شدن کوییک با پراید در پاسخ به سوال خودروکار گفت: این خودرو برای سال اول 35 هزار دستگاه تولید می شود و در سال بعد تولید آن به 80 هزار دستگاه می رسد و این خودرو می تواند جایگزین مناسبی برای خیلی از خودروها بشود.

مدیرعامل سایپا با اشاره به تولید خودروهای جدید در گروه سایپا گفت: همانطور که از ابتدای مدیریت خود وعده داده بودم هر سال یک خودروی جدید به سبد محصولات سایپا اضافه خواهد شد و در همین راستا کوییک با نام قدیمی و چند هزار ساله ایرانی خود وارد بازار خواهد شد.

جمالی در پایان تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته این خودرو ائل تیرماه این محصول به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران