کد خبر : ۵۲۸۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، فردا (دوشنبه ٣١ شهریور ماه- ٢٢ آگوست)، نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، با حضور جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه (بزرگ‌ترین حضور نمایشگاهی ایران) افتتاح خواهد شد.

به گزارش خودروکار، طبق اعلام امید قالیباف در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که فردا (دوشنبه) در مسکو برگزار می‌شود، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور نیز حضور خواهد داشت.

سخنگوی صمت افزود: بیش از ۴۰ شرکت قطعه‌ساز و دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو غرفه داشته و بیش از ۶۰ نفر از قطعه سازان کشور در قالب هیئت‌های تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه و کارخانه‌های قطعه سازی و خودروسازی روسی، جلسات با طرف‌های روس و خودروسازان این کشور مذاکره و تعامل خواهند داشت که این تعامل بر اساس منافع و نیازهای طرفین خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه در این نمایشگاه چهار روزه، مرکز تبادل و انتقال فناوری و دانش فنی در حوزه قطعه‌سازی و خودرو در نظر گرفته شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به تحریم صنعت خودروسازی روسیه شرکت‌های روسی از ظرفیت بالای کشورمان در قطعه‌سازی استفاده کنند.

قالیباف خاطر نشان کرد: مذاکراتی نیز پیرامون ایجاد پلتفرم مشترک بین ایران و روسیه یا ایران، روسیه و چین در حال انجام است که چشم انداز خوبی دارد.  




منبع: ایسنا


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران