کد خبر : ۵۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
«خودروکار»گزارش می دهد؛
مدل جدید آئودی Q4 در سال 2019 میلادی راهی بازار خواهد شد تا آئودی کماکان روی بازار فروش شاسی بلند هایش حساب باز کرده باشد.

به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت آلمانی آئودی  قصد دارد مدل جدید شاسی بلند Q4 را در سال 2019 میلادی راهی بازار کند تا ترتیب مدل های Q خود را کامل کرده باشد. اگر نام Q4 زیاد برای شما آشنا نیست، هیچ جای تعجب ندارد چرا که وقتی نام شرکت خودروساز آئودی آورده می شود برای همه، مدل هایQ  این شرکت تداعی می شود. اما در این بین مدل های Q4 و Q2  ناشناس تر اند و دلیل این امر نیز مالکیت تجاری شرکت فیات کرایسلر بر نام های Q4  و Q2  بود و به همین دلیل جای این مدل ها در میان خانواده خودروهای Q آئودی خالی بود. تا اینکه سران این دو شرکت بر سر مالکیت تجاری این مدل ها به توافق رسیدند و سر انجام اولین مدل  آئودی Q2 در سال 2016 میلادی تولید و روانه بازار شد.


اکنون نیز بنا بر اعلام آئودی، مدل Q4 این شرکت در سال 2019 میلادی در قالب شاسی بلندی با هیبت خودرو های کوپه راهی بازار خواهد شد تا به رقابت با مدل های BMW X2 و Range Rover Evoque  بپردازد.


بنا بر گزارشات این خودرو برادر کوچک‌تر شاسی بلند کانسپت Q6 E-Tron خواهد بود و در طراحی آن از کانسپت TT Offroad نیز الهام گرفته شده است.

گفتنی است شرکت آئودی نسل های جدید مدل های Q8 وA5  را امسال و دومین نسل از مدلA7  را نیز در سال آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری

منبع: ototeknikveri.com


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران