کد خبر : ۵۳۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
سومین روز از نمایشگاه تحول صنعت خودرو انجام شد:
سومین روز از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال گسترده ای از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات مواجه شد و در حاشیه آن نشست های تخصصی برگزار شد.
به گزارش خودروکار، روز سوم نمایشگاه تحول صنعت خودرو در حالی به کار خود پایان داد که نمایندگان پر شماری نیز از این نمایشگاه بازدید کردند و آن را فرصت مناسبی برای صنعت خودرو کشور دانستند.
همچنین برگزاری نشست های تخصصی با حضور مدیران ارشد خودروسازی ها و مسئولان وزارت صمت و بازدید سرلشگر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا از دیگر خبرهای روز سوم نمایشگاه تحول صنعت خودرو بود.
سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر و نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس: هم افزایی شرکت های خودرو ساز شاه بیت نمایشگاه تحول صنعت خودرو است.
حسین محمد صالحی دارانی نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی: وزیر صمت وعده‌های خود را عملیاتی کرده است و با توجه به پیشرفت و تحولات محصولاتی که در ایران خودرو و سایپا دیده شد، این مساله می‌تواند زمینه امیدواری و دلگرمی بیشتر مردم را فراهم کند.
معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن: وزیر صمت به تمام قول هایی که در جلسه رای اعتماد به نمایندگان مجلس داد عمل کرد وجه مثبت نمایشگاه این بود که کیفیت خودروها را خیلی خوب به نمایش گذاشته شده اند و ابهاماتی که در جامعه درباره کیفیت خودروها وجود دارد رفع میشود.
رحمت الله فیروزی پور بادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی: در صنعت خودرو جهش اتفاق افتاده است و تلاش دوستان در مجموعه‌های خودرویی کشور مشهود است.
علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی: ظرفیت های خودرو سازی فعال شده است و این نمایشگاه و محصولات ارائه شده در آن نسبت به سال های قبل از کیفیت بهتری برخوردار بود.
علی جدی نماینده مردم شیروان و نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن: خالی کردن پارکینگ خودرو سازان اقدام عملی وزیر صمت بود و اقدام دیگر خالی کردن پارکینگ ها بود که در دولت قبل اعلام می شد این خودروها ناقص است که اگر این موضوع صحت داشت این وزیر هم نباید موفق میشد.
مصطفی میرسلیم نماینده تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: صنعت خودروسازی در ایران در حال رشد است و معتقدم اقداماتی که خودروسازها انجام داده‌اند نشان دهنده این است که تولیدات دارای پشتوانه علمی و فنی بسیار مناسبی است.
سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: باید تلاش کنیم تا به سمت تولید خودروی دانش بنیان متکی بر توانمندی های داخلی حرکت کنیم.
عبدالله توکلی لاریجانی مدیر کل صنایع خودرویی وزارت صمت در نشستی با عنوان پروژه بن سازه آفرود ملی: صنعت خودروسازی باید موتور محرکه گام دوم انقلاب شود.
در سومین نشست خبری نمایشگاه تحول صنعت خوردو با عنوان تشریح رویکردهای توسعه فناورانه صنعت خودرو بر اساس جذب سرمایه‌گذار خارجی چنین مطرح شد: سطح داخلی سازی خودروسازان باید ارتقا پیدا کند.


منبع: شاتا

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران