کد خبر : ۵۳۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران گفت: جدیدترین محصول ایران خودرو از زیبایی و کیفیت خوبی در مقایسه با مدل‌های مشابه برخوردار است.
به گزارش خودروکار، ایساک لنین براووجین در بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو افزود: اتفاقات و اقدامات شگفت انگیزی در خودروسازی ایران صورت گرفته است و خودرو ری‌را یکی از آن هاست.
وی ادامه داد: نمایشگاه تحول صنعت خودرو، فرصتی را فراهم کرد تا از نزدیک در جریان دستاوردهای صنعت خودرو ایران قرار بگیریم و شاهدیم که این صنعت از توانایی و ظرفیت مطلوبی برخوردار است.
سفیر نیکاراگوئه ادامه داد: این توسعه و پیشرفت و این همه تنوع باعث شگفتی من شده است.
براووجین با بیان این‌که تحریم هم مانع توسعه صنعت خودرو ایران نشده است، افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به خوبی نشان می دهد که صنعت خودروسازی ایران حتی با وجود تحریم،مسیر خود را روز به روز با پیشرفت بیش تر و تولید محصولات مدرن تر ادامه می دهد.
سفیر نیکاراگوئه به طراحی خودروی ری را اشاره کرد و در ادامه گفت: طراحی خودروی برقی تارا نیز توسط مهندسان ایران خودرو نشان از توانایی این مجموعه دارد.
وی گفت: نیکاراگوئه فاقد خودروسازی است و امیدوارم فرصتی برای همکاری با ایران خودرو فراهم شود و اگر این اتفاق بیفتد قطعا محصولات این خودروساز در بازار کشور ما بی رقیب خواهد بود.


منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران