کد خبر : ۵۳۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد؛
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش خودروکار، محمدعلی تیموری با اشاره به اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص تولید خودروهای اقتصادی، اتحاد استراتژیک شرکت‌های سایپا و ایرانخودرو شکل گرفت و نتیجه آن رونمایی از اولین خودروی اقتصادی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران بود.

او افزود: اولین گام در عملیاتی شدن اتحاد استراتژیک سایپا و ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش دو خودروساز ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی خواهد بود.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: خدمات پس از فروش و تامین به موقع و درست قطعات از سوی شبکه‌ خدمات پس از فروش، از موضوعاتی است که با جدیت دنبال می‌شود و با ادغام حوزه خدمات پس از فروش سایپا و ایرانخودرو مطمئناً سطح خدمات و رضایت‌مندی مشتریان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص عرضه لوازم یدکی در نمایندگی‌های سایپا گفت: خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.



منبع: سایپانیوز

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران