کد خبر : ۵۳۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
«خودروکار» بررسی می کند؛
یکی از پرسش های کسانی که به تازگی گواهینامه موتورسیکلت گرفته اند این است که چه موتوری برای آن ها مناسب است. می خواهیم این موضوع را بررسی و موتورسیکلت های مناسب را معرفی کنیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، با فرا رسیدن بهار هوا رو به گرمی می رود و این چیزی است که عاشقان موتور می پسندند. موتورسیکلت ها هم مانند خودرو ها دارای طبقه بندی خاصی هستند و هر کس باید با توجه به استفاده ای که از آن خواهد داشت، مدلی مناسب را انتخاب کرده و بخرد.

Yamaha Star Bolt C-Spec



این مدل یکی از مناسب ترین موتور ها برای چرخیدن در سطح شهر و لذت بردن از سواری است. پیشرانه 942 سی سی، ارتفاع پایین صندلی و هندلینگ مناسب موجب می شود تا این مدل از یاماها خواهان زیادی داشته باشد.

از جمله ویژگی هایی که می توان به ان اشاره کرد این است که با وجود حجم زیاد پیشرانه، این موتور کاملا برای اتوبان ها و جاده مناسب است در عین اینکه قدرت زیاد آن بسیار کنترل شده است و جای ترسیدن نیست.


Honda CB500R



اگر به دنبال ظاهری اسپرت هستید و می خواهید نگاه ها را در خیابان به سمت خود جلب کنید، هوندا CB500R گزینه ای بسیار مناسب برای شماست. با داشتن یک پیشرانه 471 سی سی و یک جعبه دنده 6 سرعته، این مدل یک گزینه مناسب برای نیاز شماست.


Honda CTX700N



موتورسواری فعالیتی است که تمام اعضای بدن (مغز، دست، پا و ...) را درگیر خود می کند. اخیرا هوندا توانسته موتوری بسیار موفق و مناسب برای تاره کاران بسازد. این موتور دارای یک جعبه دنده اتوماتیک است و موتور سوار را از تعویض دنده بی نیاز می کند. این مدل دارای یک جعبه دنده 6 سرعته 2 کلاچ است که تمامی قدرت را به خوبی منتقل می کند. اما اگر شما دوست دارید که به صورت دستی نیز دنده را تعویض کنید، این گزینه برای شما وجود دارد.


Kawasaki Versys-X 300 ABS



می خواهید با موتورسیکلت خود بین شهر ها سفر کنید و جاهای جدیدی پیدا کنید؟ مسلما این مدل از کاوازاکی یکی از مناسب ترین مدل ها برای شما است. این موتورسیکلت دارای وزن بسیار کم و همچنین قدرت مانور بسیار خوبی است. قیمت Versys-X 300 ABS از 6000 دلار آغاز می شود.


Vespa GTS Super


اگر بیشتر به دنبال موتور هایی به شکل اسکوتر هستید، این ایتالیایی جمع و جور و شیک یکی از گزینه ها شما خواهد بود. محصولات شرکت وسپا در عین کلاسیک بودن دارای ظاهری مدرن هستند. پیشرانه این موتور 2 نوع دارد، 300 و 125 سی سی. اگر مصرف سوخت بهینه مد نظر است، مدل 125 سی سی بسیار مناسب است.

مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Digital Trends


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران