کد خبر : ۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
در کره جنوبی انجام خواهد شد
طبق اعلام مدیران، کارخانه Changwon جنرال موتورز در کره جنوبی و در جنوب سئول، ظرفیت این خودروساز آمریکایی در این کشور را به نیم میلیون خودرو در سال افزایش می‌دهد.
به گزارش خودروکار، کارخانه Changwon که خودروهای نسل بعدی جنرال موتورز از جمله یک کراس اوور کاملاً جدید شورلت را می‌سازد، در حال حاضر به عنوان بخشی از طرحی که سال گذشته آغاز شد، بازسازی و گسترش می‌یابد. روبرتو رمپل، مدیرعامل جنرال موتورز کره، در مراسمی به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس کارخانه گفت که جنرال موتورز تا به امروز حدود ۸۹۷ میلیون دلار سنگاپوربرای بهبود، سرمایه‌گذاری کرده است.

رمپل گفت، نسل بعدی خودروهای جهانی که در Changwon ساخته خواهند شد، انتظار می‌رود در کسب موفقیت از شورولت تریل بلیزر پیروی کنند و به موفقیت بزرگی دست خواهند یافت. این مدل در حال حاضر در کارخانه قدیمی جنرال موتورز تولید می‌شود.

Changwon پس از اتمام بهبود، قادر خواهد بود تا ۶۰ اتومبیل در ساعت بسازد. انتظار می‌رود تولید انبوه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ آغاز شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت عنوان کرد که جنرال موتورز بسیاری از تریل بلیزرهای ساخت کره خود را به ایالات‌متحده صادر می‌کند. رمپل گفت جنرال موتورز هیچ برنامه‌ای برای تولید خودروهای الکتریکی در کره ندارد.


منبع: ایسنا

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران