کد خبر : ۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید:
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید تاکید کرد که صنعت خودرو در شرایطی نیست که عامل استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت باشد.
به گزارش خودروکار، محسن زنگنه درباره طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت که قرار است ۱۰ آبان ماه در صحن مجلس بررسی شود، گفت: نمایندگانی که متقاضی استیضاح وزیر صمت هستند، چند دغدغه کلی دارند که یکی از آنها وعده‌هایی است که وزیر برای کسب رای اعتماد مجلس ارائه کرد و مهمترین آنها موضوع خودرو بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت صمت در حوزه تجارت، بازرگانی و بازار فعالیت دارد و مردم انتظار خاصی از حوزه بازار و مدیریت تجارت دارند و حوزه بعدی معدن است که طراحان استیضاح سوالاتی در این بخش‌ها مطرح کردند و بهتر است خود آنها درباره موارد طرح شده پاسخ دهند.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید تاکید کرد: اما به نظرم حوزه خودرو در شرایطی نیست که نیاز به استیضاح وزیر صمت باشد.به عبارت دیگر اگر موضوع خودرو سبب شده که برخی از نمایندگان استیضاح وزیر صمت را مطرح کنند، درحقیقت دور از انصاف و عدالت عمل کرده اند. چرا که آقای فاطمی امین طبق همان برنامه‌هایی در بخش خودرو ارائه داده است، ادامه مسیر داده و تاکنون هم موفق عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های معادن و حوزه تجارت و بازرگانی به رغم اینکه دغدغه‌هایی وجود دارد ولی باید فرصت کافی به وزیر صمت داده شود تا اهداف وزارت را در این حوزه‌ها به نتیجه مطلوب برساند.

طرح استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۲۷ مهرماه اعلام وصول شد. مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد. جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن، تجارت قرار است ۱۰ آبان در صحن مجلس برگزار شود.


منبع: ایرنا

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران