کد خبر : ۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
مدیرعامل شرکت سایپاپرس:
مدیرعامل شرکت سایپاپرس گفت: این شرکت با هدف نمایش و ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌های موجود و شناساندن و هدایت آن‌ها به سمت بازارهای هدف، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم، قطعات و مجموعه های خودرو تهران شرکت کرده است.
به گزارش خودروکار، ابراهیم قلی پور با بیان مطلب فوق افزود: این رویداد می‌تواند فرصت و بستری مناسب برای نمایش قابلیت ها، خلاقیت‌ها و ایده‌های جدید متخصصان توانمند و معرفی محصولات و خدمات شرکت سایپاپرس باشد.

او تاکید کرد: اين شرکت با هدف معرفی هرچه بیشتر خود در نظر دارد در مذاکره با بازدیدکنندگان، صنعتگران و متخصصان، حضوری موثر و نتیجه بخش در این نمایشگاه داشته باشد. قطعاً حضور در این نمایشگاه باتوجه به اهداف شرکت سایپاپرس در زمینه های توسعه محصول، فروش و فعالیت های مرتبط، می تواند اثرگذار باشد.

مدیرعامل شرکت سایپاپرس افزود: این شرکت به منظور نمایش دادن قطعات و مجموعه های مختلف پرسی مورد تولید و به نمایش گذاشتن توانمندی های تولیدی و فنی، ماکت قطعات پرسی خودروی شاهین و قطعات و مجموعه هایی مانند درب های خوردوی جک j4 و همچنین مجموعه درب های کوییک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. در ضمن شرایط نمایش فیلم ها و تصاویر و اطلاعات علمی و فنی متعدد، به صورت صوتی و تصویری فراهم است.

او تصریح کرد: قطعات و مجموعه های پرسی تولیدی در شرکت سایپاپرس از سطح کیفی مطلوبی برخوردار است و در این راستا با استفاده از همه امکانات به خصوص توانمندی های دورن سازمانی، تولید مکانیزه به شیوه اتوماسیون نوین مورد اقدام بوده است که از جمله موارد اتوماسیون، خطوط پرس و خط رولر همینگ درب های خودرو است و با بهره گیری از این شیوه ها و استقرار نظام اثر بخش خود کنترلی و سیستم های مدیریت کیفیت، نظام قدرتمند تضمین کیفیت در این شرکت مستقر شده است.

قلی پور افزود: قطعات مورد تولید شرکت سایپاپرس، بر اساس آخرین نقشه ها و مدارک مورد تایید و کنترل شرکت سایپا و با بهره گیری از تجهیزات و ابزار آلات استاندارد و تأیید شده توسط شرکت سایپا، مورد تولید قرار می گیرند و اصلی ترین قطعات برای خطوط خودروسازان و بازار قطعات یدکی محسوب می شوند و جهت حفظ و صیانت از این اعتبار و جلوگیری از سوء استفاده در بخش قاچاق و مارک های تقلبی، اجرای سیستم ردیابی و شناسایی و ایجاد مارک و علامت بر روی قطعات مورد اقدام این شرکت است.


منبع: سایپانیوز

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران